הסיבות שהובילו את אייל סגל להודיע על עזיבת מכבי נתניה

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

הרשימה המלאה הגיעה לידי ספורט1, רגע לפני שהבעלים ימריא לחופשה פרטית. במועדון מאוכזבים מהתיקו באשדוד: "אנחנו מסתכלים על משחקים אחרים וזה סימן לא טוב". עזרא יחתום רשמית

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בעלי מכבי נתניה אייל סגל, שהודיע הבוקר על עזיבת המועדון כפי שחשפנו לראשונה בספורט1, ימריא היום לחופשת סקי פרטית בת שבוע, בין השאר כדי לחשוב גם על עתידו.

לא מעט גורמים הובילו את סגל להחלטה: בין השאר הוא ציפה מהקהל, לו הציע לקחת חלק פעיל בניהול המועדון, להירתם למהלך אך הדבר לא קרה. בנוסף, גם ההבטחות מאנשי עסקים בעיר לסייע לקבוצה לא התקיימו, דבר אשר אכזב את סגל.

גם סוגיית ערן לוי הייתה אחת מנקודות האכזבה הגדולות ביותר, שכן הבעלים ציפה שאוהדי הקבוצה ייתרמו לטובת הקבוצה וישאירו את משקעי העבר בצד, אך חלק מהקהל בחר לעמוד לצידו של הקשר. סגל ראה גם איך למרות ההצלחות בשנים האחרונות, העונה האחרונה הובילה חלק מהקהל ביקורות וגידופים כלפיו, כלפי המנכ"ל ניב גולדשטיין וכלפי הצוות המקצועי, דבר אשר כלל מחאות באימונים ודברים אשר לא היה מורגל להם והרגיש חוסר הוגנות והערכה לפועלו במועדון.

בנוסף, טוענים בנתניה, האטימות מצד ההתאחדות, שהרחיקה אותו לחודש (הרחקה אשר הסתיימה לא מזמן) בגין אירוע מול שופט באחד ממשחק נוער, בו לטענת השופט מחה סגל על השיפוט, דבר אשר הוביל להעמדתו לדין, גרמו לו לתהות לגבי היחס מצד ההתאחדות לכדורגל. 


לא מתכוון להשקיע מכספו. אייל סגל (דני מרון)

אתמול סגל עוד נכח באצטדיון הי"א עם בני משפחתו ונכדו בן התשעה חודשים, אולם סירב להגיב כשנשאל לגבי המשך דרכו בכדורגל. סגל לא ישקיע מעתה כספים נוספים והמועדון יתנהל על פי תקציב שיתבסס על הכנסות הקבוצה. מנגד, כך נאמר בשיחות פנימיות, אם יגיע אדם שיוכל לסייע כלכלית לסגל, הוא ישקול את הישארותו במועדון. ללא קשר, לספורט1 נודע שלאחרונה ניסו גורמים לרתום את יצחק תשובה, שהיה מבעלי המועדון בעבר, לחזור ולתרום או לתפקד כבעלים, כאשר תשובה אף הגיע לאחת מארוחות הגיבוש במהלך העונה, אך נכון לרגע זה הוא שולל את הדבר.

"אנחנו מאמינים ומקווים שכשתהיה תקופה טובה יותר, סגל יחזור. גם כשהוא לא בפרונט הוא עדיין משקיע כספים, אבל צריך שהוא יחזור כי קשה לראות מישהו עומד בתור לקחת את הקבוצה", אמרו שחקנים במועדון. מאחורי הקלעים, ידעו בנתניה על כוונתו להודיע על עתידו היום ובמועדון אישרו הבוקר את האופציה שסגל כן יישאר כבעלי המועדון, אך לא ישקיע מכספו, והמועדון יתנהל בתקציב רזה על פי הכנסות בלבד.

והיה גם משחק אתמול. אכזבה במכבי נתניה מתוצאת התיקו המאופסת אמש באשדוד, כאשר הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הרבתה להחמיץ וראתה את יריבותיה למאבק על הפלייאוף העליון, הפועל חדרה והפועל חיפה, מנצחות ומגדילות מעט את הפער בקרב על הפלייאוף העליון.

"התוצאה לא טובה, כי הקבוצות האחרות ניצחו. אנחנו מתחילים להסתכל על משחקים אחרים וזה לא טוב. הייתה חסרה לנו איכות בחלק הקדמי, אבל חבל כי הגענו ללא מעט מצבים והיה באמת משחק טוב שלנו", אמרו שחקנים במועדון. מי שהיה נראה מעט עצבני הוא החלוץ פאטוס בצ'יראי, שהחמיץ שני מצבים קורצים מול השער והתקשה להתאושש. לקראת הסיום המונטנגרי היה מעורב בחילופי דברים עם אחד משחקני אשדוד.

הקשר אביב אברהם, סבל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולכן הוחלף, כאשר גם הקפטן אלמוג כהן סבל חבטה בקרסולו, אך לאחר בדיקה התברר שמדובר במכה בלבד והוא הוחלף בזמן, כאשר בקבוצה מאמינים שהוא יהיה כשיר למשחק ברביעי מול הפועל ב"ש. 


מייחלים להישארותו של אייל סגל. שחקני מכבי נתניה אמש באשדוד (לירון מולדובן)

שלושה ימים לסוף חלון ההעברות, נתניה השלימה היום את צירופו של הקשר חן עזרא, שעבר בדיקות רפואיות וחתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. עזרא ישתכר כ-60 אלף יורו עד תום העונה ויהפוך לשחקן הרכש השני של הקבוצה אחרי זלאטן שחוביץ'. לאתר הרשמי אמר לאחר החתימה: "שמח לחזור למקום שבו התחלתי את הקריירה. מחכה לעלות על המגרש ולעזור למועדון ולאוהדים להגשים את כל המטרות".

בקבוצה מגלים אופטימיות לגבי עזרא, שיוכל ככל הנראה לקחת חלק כבר במשחק החשוב מול הפועל ב"ש. במקביל, בנתניה עדיין מחפשים בלם זר. מועמדותו של הסרבי של אולימפיאקוס, סבטוזאר מרקוביץ', ירדה מהפרק, זאת לאחר שהשחקן הושאל ללאריסה היוונית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי