שמחה גדולה בהפועל חיפה, קאניוק: "הלב שלנו ניצח את המשחק"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | דני מרון

סילבס זכה למחמאות, בכרמל חגגו ניצחון על היריבה הישירה לפלייאוף העליון: "זה נותן לנו הרבה ביטחון להמשך". הקשר הוסיף: "הליגה שוויונית, מרוצה במקום בו אני נמצא". במועדון עדיין מחכים לחוזז וברסקי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

קצת פחות מחודש לאחר הניצחון האחרון בליגה, בהפועל חיפה שוב יכולים לחייך. הקבוצה של חיים סילבס ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב בבלופילד, יריבה משמעותית בקרב על הפלייאוף העליון, ורק הפרש שערים נחות מפריד בינה לבין השישית הפועל חדרה שניצחה אף היא. "הניצחון הזה נותן לנו הרבה ביטחון במלחמה על הפלייאוף העליון ואנחנו צריכים להמשיך בגישה הזו", אמרו בקבוצה לאחר הניצחון.

המאמן חיים סילבס זכה לשבחים על איך שהכין את הקבוצה ברמה הטקטית. יש לציין כי בקבוצה לא הסתנוורו מהניצחון והמאמן עדיין רוצה לחזק את הקישור של הקבוצה וממתין לתשובה של מכבי תל אביב בנוגע לקשרים מתן חוזז ורוסלן ברסקי. בקבוצה מאמינים כי במהלך השבוע, ובמיוחד לאחר המשחק של הצהובים ביום שני נגד הפועל רעננה – יהיו התפתחויות. גם אור אינברום נמצא ברשימה של הפועל חיפה.

בינתיים במועדון מרוצים מאוד מהשתלבותו של החלוץ יאקוב סילבסטר שכבש שבוע שני ברציפות. שחקן נוסף שזכה לשבחים היה גידי קאניוק. הקשר אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון סופר-חשוב. באנו מוכנים, ידענו שיהיה קשה. הפועל אולי הייתה טובה יותר אך ניצחנו עם הלב. ידענו שאם נעשה את הדברים נכון – נוכל לנצח".

גידי קאניוק חוגג. "מרוצה במקום בו אני נמצא" (דני מרון)

על המאבק על הפלייאוף העליון: "הקרב יהיה עד הסוף, יש עוד משחקים בין הקבוצות שנלחמות ונקווה לעשות את העבודה בכל משחק. הפנמנו שהליגה שוויונית, הכל יכול לקרות. אני מרוצה במקום בו אני נמצא ומקווה לעמוד במטרות שלנו הן ברמה הקבוצתית והן ברמה האישית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי