אריאל לזמי: "עם אלישע לוי נשתפר עוד יותר, מכוונים לפלייאוף העליון"

אריאל לזמי
אריאל לזמי | אריאל שלום

לקראת המפגש נגד בית"ר ירושלים (20:15) באצטדיון טדי, הקשר של הכתומים סיפר: "הכל מאוד נזיל. שני הפסדים ואנחנו יכולים למצוא את עצמינו במאבקי תחתית. מקווים להשיג מספיק נקודות. אבוקסיס עשה עבודה ענקית"

(גודל טקסט)

בני יהודה תעלה הערב (ראשון, 20:15) לכר הדשא באצטדיון טדי ותתמודד נגד בית"ר ירושלים, זאת במטרה לשפר עמדות בקרב על הכניסה לפלייאוף העליון, ממנו היא רחוקה ארבע נקודות בלבד, זאת למרות שהפסידה כבר שמונה משחקים העונה.

לפי התרגול המסכם שנערך אמש באימון הקבוצה, המאמן אלישע לוי צפוי לפתוח במערך התקפי, מתוך מחשבה שבית"ר ירושלים תנסה לתקוף כמה שיותר וכך תהיה אפשרות גדולה לנצל את השטחים שתשאיר הקבוצה מהבירה. חלוץ הרכש החדש מילאלי מאייאמבלה עשוי לפתוח במדי הכתומים, לצידם של דור ג'אן ומוחמד גאדיר.

עוד לפני שריקת הפתיחה, הקשר אריאל לזמי סיפר: "כולם רואים שהליגה השנה מאוד צפופה. אתה מנצח שני משחקים ואתה בפלייאוף העליון, אתה מפסיד שני משחקים ואתה במאבקי תחתית. הכל מאוד נזיל. אנחנו מקווים לנצח ולהשיג כמה שיותר נקודות עד לסיום העונה ונקווה שמה שנעשה יספיק לנו לפלייאוף העליון. המטרה העיקרית שלנו כרגע היא המשחק מול בית"ר ירושלים".


לזמי חוגג את שערו נגד מכבי חיפה במחזור האחרון. "מקווים לנצח ולהשיג כמה שיותר נקודות עד לסיום העונה" (אריאל שלום)

השינויים במהלך חלון ההעברות הנוכחי: "לא מתפקידי לנהל ולבנות את הקבוצה. יש לנו הנהלה וצוות מקצועי שנותנים את כל התנאים והשקט להצליח. אנחנו מקבלים באהבה ובחום כל שחקן שהגיע ויגיע, בדיוק כמו שקיבלו אותי כשהצטרפתי לבני יהודה, וכמובן שאנחנו עוזרים לשחקנים החדשים להתאקלם כמה שיותר מהר מבחינה חברתית".

חילופי המאמנים ועבודתו של אלישע לוי: "כמובן שלכל מאמן יש את ה'אני מאמין' שלו. ליוסי אבוקסיס היה את שלו וללוי יש אחר. יוסי עשה עבודה ענקית בבני יהודה וכולם מודעים לכך. אלישע מעביר לנו את הרצונות והתפיסות שלו. אני בטוח שאנחנו רק נלך ונשתפר עם הזמן".


אלישע לוי. "מעביר לנו את הרצונות והתפיסות שלו" (אודי ציטיאט)


עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי