שכטר: "היינו יכולים לנצח 0:4 בב"ש. רעננה זה כמו גמר גביע"

איתי שכטר, דן גלזר
איתי שכטר, דן גלזר | דני מרון

לפני המשחק נגד הקבוצה מהשרון, החלוץ התייחס לתיקו בטרנר: "ספגנו גול משום מקום, אך ניקח את הדברים הטובים". איביץ': "כל משחק בליגה הזו הוא קשה וצפוף". אלמוג יפתח?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, שתארח מחר את הפועל רעננה בבלומפילד (שני החל מ20:00, ישיר בספורט4), קיבלה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה לשמונה נקודות בעקבות הפסדה המפתיע של מכבי חיפה אמש. משחקם של הצהובים ייערך 24 שעות לפני שהירוקים יארחו את הפועל תל אביב, והפעם זאת הזדמנות טובה של המוליכה להעביר את הלחץ אל הדולקת בעקבותיה.

כפי שכבר פורסם כאן באתר, לראשונה מאז אירועי הדרבי, אוהדי מכבי תל אביב יורשו להכניס למשחק מחר ציוד עידוד, כבשלב זה האישור הוא רק לבאנרים, שלטי תלייה ותופים. מבחינה מקצועית, המאמן ולדימיר איביץ' עשוי לערוך שינוי אחד או שניים לעומת ההרכב שפתח נגד באר שבע, כאשר דור מיכה ואיילון אלמוג, שנכנסו כמחליפים בבירת הנגב, נמצאים הפעם בתמונת ה-11 ככל הנראה על חשבונם של אבי ריקן ויונתן כהן.

"זה משחק חשוב, כמו המשחק הקודם וכמו המשחק והבא", הבהיר המאמן ולדימיר איביץ' בפתיחת דבריו במהלך מסיבת העיתונאים. "כל משחק הוא על שלוש נקודות ואנחנו נשחק מחר נגד קבוצה שיודעת לשחק טוב בשני צידי המגרש. יש להם שחקנים מסוכנים ומהירים בחלק הקדמי ובאגפים. אם אנחנו רוצים לנצח, נצטרך להיות מרוכזים במשך 95 דקות. כמובן שהמטרה שלנו היא לקחת שלוש נקודות".

איביץ' הוסיף: "כל משחק הוא קשה וצפוף. אין משחקים קלים, אנחנו מבינים את זה מניסיון העבר שלנו. מה שאנחנו רוצים הוא לשחק כדורגל טוב ולנצח. אנחנו מכבי ואנחנו עובדים בכל יום כדי לשפר את המשחק שלנו. זה מה שאנחנו רוצים להציג על המגרש. מצב הסגל? אין לנו בעיות חדשות. המצב דומה למשחק הקודם והשחקנים מוכנים להילחם על הנקודות".


דרוך כהרגלו. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

על חשיבות התמיכה מהיציע: "חשוב לנו מאוד שהאוהדים יהיו איתנו. במשחקי בית אנחנו יודעים מה התחושה בבלומפילד ומה האוהדים שלנו יכולים לתת לנו. אני בטוח שהם יגיעו מחר, יתמכו בנו ויתנו לנו את מה שדרוש כדי להצליח".

לצידו של איביץ' התייצב החלוץ איתי שכטר, שאמר: "המשחק מול באר שבע ישב לנו בראש, אין ספק, אבל בכדורגל צריך לשכוח ממה שהיה. היו הרבה דברים טובים שניקח אותם איתנו ואת הדברים הפחות טובים נשפר. המשחק הזה בשקט היה יכול להיגמר ב-0:3 או 0:4 לנו. קיבלנו גול משום מקום, מחצי מצב. המשחק מול רעננה הוא כמו גמר גביע עבורנו ואנחנו צריכים לבוא לנצח בכל משחק. ראינו שהשנה נגד כל קבוצה אתה יכול לאבד נקודות אם אתה טיפה לא מוכן. רעננה היא יריבה קשוחה וקשה שעשתה חיים קשים להרבה קבוצות. נצטרך לבוא רעבים, צנועים ולעשות את העבודה בעזרת השם".

על כך שקבוצות מסתגרות מול מכבי תל אביב וחשיבות הקהל: "חוץ ממשחקים בודדים, אנחנו משחקים נגד קבוצות שמצופפות ומשחקות בשיטה של הגנה נסוגה ויוצאות להתקפות מעבר. רעננה יודעת לעשות הגנה טובה ויש לה גם חלק קדמי מסוכן, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. עם הקהל בבלומפילד, שהוא המבצר שלנו, נצטרך לעשות את העבודה ולבוא הכי מוכנים שאפשר. יש רגעים שצריך אנרגיות וטירוף מהקהל, לפעמים זה בא לי מבפנים, כמו שהיה בסמי עופר כשהובלנו 2:3, היינו צריכים את האנרגיות ואני עושה את זה מכל הלב. אני מקווה שיהיו מחר אנרגיות החל מהדקה הראשונה, אנחנו חייבים את האוהדים בטירוף משריקת הפתיחה".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, איילון אלמוג (יונתן כהן), צ'יקו אופאדו (איתי שכטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי