שכטרמן צפוי לחתום בנס ציונה, אופק ביטון יפתח נגד אשדוד

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

החלוץ, שנאלץ לטוס לספרד, שב להיבחן אצל נועלת הטבלה וקרוב לוודאי שיישאר. המגן הצעיר יחליף את נועם כהן, אלעד שחף יפתח ב-11 במקום אמנון טדלה. רז שטיין יקבל דקות משמעותיות

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה הפסדים רצופים שהורידו אותה למקום האחרון בטבלה, סקציה נס ציונה תארח מחר (שלישי, 19:00) באצטדיון המושבה את מ.ס. אשדוד של רן בן שמעון. נועלת הטבלה חייבת לאסוף נקודות, שכן גם ניצחון לא יעלה אותה בשום סיטואציה אל מעל הקו האדום ואסור לה לתת לקריית שמונה ולהפועל כפר סבא לפתוח ממנה פער.

מי שעשוי לחתום בקרוב בקבוצה הוא אייל שטרכמן. החלוץ הארגנטינאי-יהודי ששיחק במכבי חיפה בעונת 2009/2010, החל להיבחן בקבוצה בשבוע שעבר וערך אימון אחד בלבד לפני שנאלץ לטוס לספרד. השחקן בן ה-30 אמנם הרשים את המאמן עמיר תורג'מן, אך האחרון לא רצה להחתימו על בסיס אימון אחד. לאחר ששטרכמן שב אתמול לאימונים והשתתף גם היום באימון המסכם, ההחלטה להחתימו מתגבשת.

למרות הביקורת האחרונה על מערך שלושת הבלמים ומשחק ההתקפה החלש של הקבוצה, גם מחר השיטה תישמר. שני שינויים צפויים ביחס להרכב שפתח בהפסד 1:0 להפועל חדרה ביום שבת, כאשר אופק ביטון הצעיר יחליף את נועם כהן בעמדת המגן ואלעד שחף יחליף את אמנון טדלה, בעוד סאקו טורה יוסט לעמדה קדמית יותר.

רז שטיין. יקבל דקות משמעותיות נגד אשדוד (אודי ציטיאט)
רז שטיין. יקבל דקות משמעותיות נגד אשדוד (אודי ציטיאט)

מלך שערי הקבוצה, רז שטיין, ששב לשחק במחזור הקודם אחרי שהחלים מפציעה ושותף לשמונה דקות בלבד, יזכה הפעם לדקות משמעותיות יותר. "אם נפסיד שוב זה יכול לחסל את העונה שלנו, אסור להיראות כמו שנראינו מול חדרה", אמרו במועדון. בקבוצה ערכו אימונים קלים בלבד ביומיים האחרונים בעקבות לוח הזמנים הצפוף, כאשר ביום ראשון תגיע נס ציונה לאצטדיון טוטו טרנר למשחק מול הפועל באר שבע.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אופק ביטון, איתי עוזרי, דריס ויטנס, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, שי אליאס, אלעד שחף, סבין לילאי, סאקו טורה ומוסא מאזו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי