דאגה אמיתית בק"ש מירידת ליגה, ריאן יחזור להרכב

שחקני קריית שמונה מאוכזבים
שחקני קריית שמונה מאוכזבים | אודי ציטיאט

במועדון הצפוני מתכוננים להפועל חיפה בשלישי (18:45, ספורט3) כשהם רחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום. הקשר יעלה ב-11. התלבטות בין לקאו לסמואל בראון

(גודל טקסט)
דריכות שיא בקריית שמונה לקראת המשחק הביתי מחר (שלישי) מול הפועל חיפה (18,45, ספורט3). ה-1:1 של הקבוצה מול הפועל רעננה במחזור האחרון ובעיקר הניצחון הסנסציוני 0:1 של הפועל כפר סבא מול מכבי חיפה בסמי עופר טרפו את הקלפים בתחתית הליגה, וחניכיו של קובי רפואה חוששים מירידה מתחת לקו האדום, כאשר כרגע הם נמצאים במקום ה-12.

"הפער בינינו לבין הקו האדום הוא רק שלוש נקודות ונראה שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. אם לא ננצח במשחקי הבית אז נרד ליגה", אמרו במועדון הצפוני. מבחינה מקצועית, נראה שקובי רפואה לא יבצע שינויים רבים. איסמעיל ריאן, שלא שיחק מול רעננה בגלל צהובים, יחזור ל-11. המאמן מתלבט במרכז השדה בין עומר לקאו לסמואל בראון. רפואה דיבר עם שחקניו לפני המשחק ושם דגש על המאבקים במרכז המגרש ודרש מחויבות.


איסמעיל ריאן (לירון מולדובן)
 

 
מעבר לכך, בק"ש טרם סיימו את השינויים של חלון ההעברות ורוצים להתחזק בעוד שני זרים, זאת אחרי שקיליאן שרידן חתם בליגה הפולנית וג'יימס אדניי נפצע במיניסקוס וסיים את העונה.

אגב, אדניי טס לטורקיה בכדי לקבל חוות דעת נוספת אם יצטרך לעבור ניתוח באופן מיידי. כידועף במועדון רוצים לראות את האקס רוג'רס קולה שב לקבוצה, אבל קבוצתו הזמבית, זאנאקו, טרם החליטה אם לשחררו. בכל מקרה, בק"ש כבר בוחנים אופציות נוספות.
 

 
הרכב משוער: גד עמוס, אורי צעדון, מרקוס דיניז, אורי דהאן, שמואל שיימן, עומר לקאו (סמואל בראון), עדן קארצב, סילאס דה סילבה, אחמד עאבד, איסמעיל ריאן ויואל אבוחצירה.


קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי