לזאר צ'ירקוביץ' סיכם את תנאיו לשנתיים במכבי נתניה

לזאר צ'ירקוביץ'
לזאר צ'ירקוביץ' | לוצרן, האתר הרשמי

הבלם הסרבי מצטרף ליהלומים, עזרא צפוי לקבל דקות משמעותיות מול ב"ש. המנכ"ל ניב גולדשטיין, צפוי להיפגש עם העירייה וגם להתייחס לעתיד המועדון בקרוב

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

יומיים בלבד לסגירת חלון ההעברות, מכבי נתניה נמצאה בלם חדש. אחרי שחרורו של רומן גולוברט, הבלם הסרבי, לזאר צ'ירקוביץ, סיכם את תנאיו לשנתיים במועדון. מי שעוד היה על הכוונת הוא דויד מתיאוס, שחיפש מפלט מרעננה בצל צירופו הקרוב של הבלם דריל לחמן, אך הנהלת היהלומים החליטה ללכת על הסרבי.

מבחינה מקצועית ולקראת המשחק נגד הפועל ב"ש, דראפיץ' וברדה עדיין שוקלים אם לתת את המקום בהרכב כבר בבכורה של חן עזרא, או שמא לפתוח עם גיא מלמד בחוד לצידו של פאטוס בצ'יראי. יונס מלאדה נמצא בספק להתמודדות ובכל מקרה לא צפוי לפתוח. גם ויקי כחלון עשוי לקבל מנוחה לאור עומס המשחקים (הקבוצה תשחק כבר ביום שבת מול הפועל רעננה) וכארם ג'אבר, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים, עשוי לפתוח במקומו הרכב.

מי שישוב להרכב הוא גבי קניקובסקי, במקומו של אביב אברהם, שנבדק לאחר הפציעה באשדוד וסובל ממתיחה בשריר ההמסטרינג וייעדר כשבועיים מהמגרשים.


מתיאוס. יישאר בהפועל רעננה (מאור אלקסלסי)

בינתיים, הנושא אשר ממשיך להיות המרכזי במועדון הוא סוגיית עזיבתו של הבעלים אייל סגל, שאמור להעביר את זכויות הניהול למנכ"ל ניב גולדשטיין, אשר צפוי להיפגש עם עיריית נתניה בימים הקרובים על-מנת לשוחח בנושא, כשבין השאר במועדון מחכים לתקצוב של סכום של בין שלושה לארבעה מיליון שקלים, שאמורים להגיע מהעירייה.

המנכ"ל עתיד להתייחס לעתיד המועדון במהלך השבוע הקרוב ואז יישפך מעט אור על עתידו. בכל אופן, בנתניה מעריכים שנכון לעכשיו החלטתו של אייל סגל היא סופית, אך כפי שפרסמנו, גם האפשרות שהבעלים יישאר אך לא ישקיע במועדון, עדיין קיימת.


אייל סגל. עתידו במועדון עדיין בסימן שאלה (דני מרון)

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון (כארם ג'אבר), טים הויבך, דולב אזולאי, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, רועי קהת, חן עזרא (גיא מלמד), פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי