כפי שפורסם לראשונה בספורט1: ג'וניור אוזוקווה חתם בחדרה עד לתום העונה

ג'וניור אוגדי אזוקווה
ג'וניור אוגדי אזוקווה | הפועל חדרה

החלוץ האנגלי כבר עבר בדיקות רפואיות, צפה בניצחון על נס ציונה התאמן עם הקבוצה ועשוי לפתוח כבר נגד בני יהודה: "התרשמתי מהמשפחתיות, מקווה לעזור במגרש". מימר: "משחק מפתח נגד קבוצה שנאבקת איתנו בצמרת"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את השבוע המוצלח שלה. הקבוצה של שרון מימר גברה 0:1 על סקציה נס ציונה והיא מדורגת במקום השישי המוליך לפלייאוף העליון והיום (שלישי) הגיעו בשורות טובות כאשר החלוץ ג'וניור אוגדי אזוקווה האנגלי (26), שחקנה של קולצ'סטר האנגלית שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1 –  חתם בקבוצה  עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא.

 
אוזוקווה, שנולד בלונדון למשפחת מהגרים מניגריה, גדל במחלקת הנוער של מילוול ולייטון אוריינט. ב-2018 הוא נקנה על ידי קולצ'סטר, ובעונה האחרונה שיחק בדרי סיטי מהליגה האירית הבכירה, שם רשם 14 שערים ב-31 משחקי ליגה בעונה בה קבוצתו סיימה רביעית.
 
 
החלוץ נחת בישראל בסוף השבוע, עבר את הבדיקות הרפואיות, צפה במשחק הניצחון של חדרה על נס ציונה והספיק להתאמן עם הקבוצה. לאחר החתימה הוא אמר: "חדרה נראית לי קבוצה משפחתית וטובה. התרשמתי מאוד מהאנשים פה, ואני מחכה כבר ללבוש את החולצה של הקבוצה ולעזור לה על המגרש".


שרון מימר. להמשיך את המומנטום (אודי ציטיאט)

לפי ההערכות, החלוץ יפתח בהרכב כבר במשחק הקרוב נגד בני יהודה, על חשבונו של לוסיו מרינאו שמושעה. גם הקשר דניאל סולומון לא ישחק בשל כרטיסים צהובים וג'ורג' פוצ'יבה יפתח בקישור. במועדון רוצים להמשיך במומנטום גם במשחק החוץ נגד מחזיקת הגביע כשבקבוצה מבינים שמדובר בקרב ישיר על הפלייאוף העליון.

מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים לעוד משחק מפתח נגד קבוצה שנלחמת איתנו על מיקום בחלק העליון של הטבלה. בני יהודה קבוצה חזקה ואיכותית שמגיעה במומנטום טוב אחרי שניצחה בטדי ונראתה מצוין. נבוא מוכנים מקצועית ומנטאלית למשחק קשה, שיוכרע בפרטים הקטנים". 

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי, ג'וניור אוזוקווה.

לוסיו. הקבוצה תסתדר בלעדיו? (אודי ציטיאט)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי