לא מוותרת: קריית שמונה שיפרה את הצעתה על לוסיו

לוסיו, דן מורי
לוסיו | דני מרון

קבוצתו של רפואה מעוניינת לחזק את החלק הקדמי לפני סגירת חלון ההעברות, והגישה לברזילאי הצעה חדשה - 290 אלף דולרים בחוזה לעונה וחצי. במקביל, הצפוניים מחכים גם לקבוצתו של קולה, לאחר שכבר סיכמה איתו

(גודל טקסט)

בעוד היא נאבקת בתחתית, קריית שמונה תארח הערב (שלישי) את הפועל חיפה למשחק קריטי מאוד בכל הקשור לעתידם של הצפוניים בליגת העל, זאת לאחר הניצחון של הפועל כפר סבא במחזור הקודם, שטרף הרבה מאוד קלפים בפלייאוף התחתון.

במקביל, במועדון פועלים על מנת לחזק את הסגל לפני סגירת חלון ההעברות בכדורגל הישראלי, ובמיוחד לאחר עזיבתו של קיליאן שרידן. הבוקר נודע לספורט1 כי ק"ש הביעה פעם נוספת עניין בחלוץ הפועל חדרה, לוסיו.

על פי גורמים המקורבים לעסקה, קריית שמונה הציעה לשחקן חוזה על סך כ-290 אלף דולרים לעונה וחצי, ואף שדרגה את הצעתה לחדרה מ-30 אלף ל-50 אלף דולרים. השיחות בין הצדדים נמשכות אך טרם הושג סיכום, במיוחד משום שהחלוץ לא מעוניין לעבור לק"ש בשלב זה.


לוסיו. בשלב זה מעדיף להישאר בחדרה (אריאל שלום)

מלבד לוסיו, קובי רפואה והצוות המקצועי מחכים גם לתשובתה של זאנאקו מזמביה, קבוצתו של החלוץ רוג'רס קולה, עמו כבר סוכמו הפרטים. מעבר לכך, בצפון אינם מתכוונים לשחרר בשלב זה את יואל אבוחצירה הצעיר, כאשר לאחרונה פורסם כי טרייד אפשרי עלול לשלוח אותו להפועל באר שבע, ואילו נאור סבג יעשה את הדרך ההפוכה מהנגב, אך האחרון אינו מעוניין כרגע לעלות צפונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי