פרסום ראשון: עידן שמש עשוי לעבור מרעננה להפועל כפ"ס

עידן שמש
עידן שמש | אודי ציטיאט

החלוץ נמצא על הכוונת של אופיר חיים לקראת סגירת החלון. אחרי שהדהימו את מכבי חיפה, הירוקים יארחו את בית"ר ירושלים והמאמן, שישוב לקווים, מתכנן להשיב להרכב את רייכרט, גם פדידה וסקונה יעלו ב-11

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא מעודדת מהניצחון המפתיע על מכבי חיפה ביום שבת האחרון, הפועל כפר סבא תנסה מחר (רביעי) להפתיע קבוצת צמרת נוספת, כשתארח באצטדיון המושבה את בית"ר ירושלים, ותנסה לצבור ניצחון בית ראשון ושלוש נקודות נוספות במטרה לברוח עוד קצת מהתחתית הבוערת.

עוד לפני המשחק, במועדון הביעו כעס על הקשר אור אינברום, שבחר בהצעתה של מכבי פתח תקווה על פני הצעתם ואמרו: "הוא קיבל הצעה יפה במושגים של הפועל כפ"ס. אם הוא קיבל אותו כסף בפ"ת, אז לא ברור מה יש לו לרדת לליגה הלאומית". כעת, כך נודע לראשונה לספורט1, מי שעשוי להצטרף הוא החלוץ עידן שמש מהפועל רעננה.

בתוך כך, נערכה היום מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים והמאמן אופיר חיים, שישוב לעמוד על הקווים אחרי הרחקה, אמר: "הניצחון על מכבי חיפה לא שינה את האמונה בעצמנו. היא הייתה פה תמיד. נמשיך להאמין שאפשר לנצח כל קבוצה ביום נתון. עם זאת, ברור שלאחר ניצחון מול קבוצה איכותית כל כך, הביטחון והתיאבון עולים, אבל זה משחק אחד. לא מאבדים את הראש וממשיכים קדימה"


פדידה ושחקני כפ"ס בסמי עופר. "הביטחון והתיאבון עולים" (מאור אלקסלסי)

על היריבה: "בית"ר קבוצה מצויינת שתגיע בכל הכוח כדי להשכיח את ההפסד שלהם. זה משחק חדש ואחר, הרבה יותר קשה. אנחנו נבוא מוכנים ודרוכים ונעשה את ההתאמות הדרושות כדי לנצח את המשחק".

חיים יקבל חזרה לסגל את גרשון קופי ונועם גמון שישובו מהרחקה, אך יפתחו את המשחק על הספסל, כאשר בן רייכרט שחוזר מריצוי צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ישוב להרכב ויפתח במקומו של אדריאן רוצ'ט. המאמן מתכנן לבצע שני שינויים נוספים: אמדו סוקונה, שסבל מרגישות בשריר הירך האחורי מול מכבי חיפה ולכן החל על הספסל, יפתח בחוד במקומו של שגיא דרור – מה שיעביר את קיזיטו לקישור – ואילו הקפטן עומר פדידה, כובש שער הניצחון, יפתח במקומו של בובקר טראורה המוצהב.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, דן עזריה, ג'ניה ברקמן, בן רייכרט, עומר פדידה, קיזיטו, אמדו סוקונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי