צפו: 1:2 יקר להפועל חיפה בק"ש, 0:2 לרב"ש ואשדוד על סקציה

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

משפתי (60) ובן בסט (67) העניקו לסילבס שלוש נקודות יקרות והאדומים מהכרמל שוב בין שש הראשונות, במקביל ניצח המאמן לראשונה מאז חזר לעיר הנמל מצמד של דוד וסיבך את נועלת הטבלה

(גודל טקסט)

עוד לפני המשחק המרכזי בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, המחזור ה-22 בליגת העל נמשך הערב (שלישי) עם שני משחקים בהם קבוצות החוץ יצאו עם ידן על העליונה: הפועל חיפה ניצחה 1:2 בקריית שמונה, במקביל מ.ס אשדוד הכניעה 0:2 את סקציה נס ציונה ובזמן שחיים סילבס והאדומים מהכרמל שוב בין שש הראשונות ורן בן שמעון עם ניצחון בכורה שמרחיק את קבוצתו מהתחתית ומקרב אותה אולי להעפלה מפתיעה לפלייאוף העליון, קובי רפואה וחניכיו סופרים כבר שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון ונותרים עמוק בתחתית, בעוד סקציה נס ציונה נראית כמי שנמצאת בדרכה הבטוחה בחזרה לליגת המשנה ממנה העפילה רק בקיץ האחרון.

הפועל קריית שמונה – הפועל חיפה 2:1
ניצחון יקר במיוחד לחיים סילבס ולהפועל חיפה, השני שלהם ברציפות אחרי ה-0:1 בבלומפילד בשבת האחרונה על הפועל תל אביב והם שוב בין שש הראשונות עם 31 נקודות במאזנם, ליתר דיוק כבר במקום החמישי.

אחרי כשעה חלשה של כדורגל, גיא משפתי נגח בדקה ה-60 כדור מדויק לפינה של גד עמוס מקרן של גידי קאניוק, מוחמד שכר שעלה מהספסל הצליח לאזן כעבור שש דקות גם הוא מנגיחה לאחר כדור קרן ועוד לפני שקובי רפואה ושחקניו אולי החלו לפנטז על מהפך שימנע מהם משחק ליגה שביעי ברצף ללא ניצחון או לכל הפחות על נקודה חשובה במאבקי התחתית, תוך דקה הגיע עדן בן בסט שמהאוויר גלש לכדור וקבע 1:2 יקר במיוחד שהותיר את המארחת ללא ניצחון ב-2020 ואת האדומים מהכרמל בעמדה נוחה לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה והמאבק על הפלייאוף העליון.

מה שעלול להעיב מעט על השמחה בהפועל חיפה היא פציעתם של הבלם מיקי סירושטיין, שרק הצטרף בשבוע השני של ינואר, נפגע ברגלו ונאלץ לפנות את מקומו לאלי בלילתי.


עדן בן בסט חוגג בקריית שמונה (מאור אלקסלסי)


השוויון החזיק בקושי דקה ורפואה מסתבך. שכר (מאור אלקסלסי)

סקציה נס ציונה – מועדון ספורט אשדוד 2:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
לעיני 180 צופים בלבד ולאחר שני משחקים בתפקיד, בהם הפסידה מ.ס אשדוד 2:0 למכבי ת"א וסיימה ב-0:0 ביתי נגד מכבי נתניה, רן בן שמעון השיג את ניצחון הבכורה שלו על חשבון נועלת הטבלה, שלא הבקיעה כבר חמישה משחקים רצופים, הפסידה גם את כל אותם חמישה משחקים ונותרה במקום האחרון, למזלה עדיין רק בפער של שלוש נקודות מקריית שמונה שבמקום ה-12.

אחרי 45 דקות חלשות, שהאירועים הבולטים בהן היה פציעותיהם של יעקב בריהון שנאלץ לנטוש את כר הדשא והוחלף בסמואל אלאבי בדקה ה-27, מנגד בדקה ה-41 גם המארחת ערכה חילוף כפוי כאשר שי אליאס נפגע והוחלף ברז שטיין, בתוספת הזמן הגיעה נקודת המפנה: דין דוד המשיך נגיחה של שלומי אזולאי לרשת והוריד את האורחת ליתרון קריטי בהפסקה. בדקה ה-57 דוד הכפיל את מאזנו וקבע את תוצאת המשחק, כאשר אלאבי הוביל מתפרצת, מסר לשגיב יחזקאל והאחרון מסר כדור רוחב שדוד גלגל מקרוב לרשת והוא כבר עם שישה שערים העונה.

מי שעוד עלה הערב מהספסל של עמיר תורג'מן בסקציה נס ציונה הוא הקפטן סהר לוי, שערך הופעת בכורה בליגת העל בגיל 34, אבל לא הצליח לסייע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי