בלבול: "כמעט אף אחד פה לא לקח אליפות, פעם ראשונה שאנו נאבקים"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-0:5 ההיסטורי על הפועל ת"א, ניצחונם הגבוה ביותר אי פעם על האדומים: "ההפסד לכפ"ס כאב לי מאוד, שיחקנו כמו שאנחנו יודעים". רוקאביצה שהגיע ל-15 שערים: "מגיעות מחמאות לכולם"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הגיעה הערב (שלישי) לאצטדיון סמי עופר כשהיא בפיגור שמונה נקודות מהמוליכה והאלופה מכבי תל אביב ומול אחת מיריבותיה המיתולוגיות, הפועל תל אביב שנלחמת על מקומה בפלייאוף העליון, אבל הירוקים לא רק שעמדו בלחץ – אלא סיפקו את אחת התצוגות הגדולות שלהם בשנים האחרונות והביסו 0:5 מהדהד את האדומים, שלמעשה ספגו את אחת התבוסות הגדולות בתולדותיהם והגדולה ביותר נגד מכבי חיפה.

זמן קצר לאחר ה-0:5 וצמצום הפער בפסגה לחמש נקודות, אמר המאמן מרקו בלבול: "אני תמיד מצפה לטוב ביותר ואני שמח מאוד שאחרי הפסד באמת קשה, הפסד נגד כפר סבא שלי מאוד כאב במשחק שלא היינו צריכים להפסיד, הראינו היום אופי, נחישות ושיחקנו כמו שאנחנו יודעים. נתנו לקהל הנפלא שלנו ליהנות מאיתנו כמו שאנחנו נותנים לו ברוב המשחקים ואין מאושר ממני היום".

האווירה בימים שאחרי ההפסד לכפ"ס: "כמו ש-24 השעות הראשונות הן מאוד מתסכלות וקשות, ספורטאים אמיתיים יודעים להתאושש ולהסתכל קדימה. אם אנחנו רוצים להיות למעלה ולהיאבק – ואנחנו רוצים – עלינו לדעת לצאת ממצבים כאלה. יש פה שחקנים עם אופי טוב והם מוכיחים את זה שבוע אחרי שבוע".


חגיגה ירוקה והפער מהפסגה שוב חמש נקודות (עומרי שטיין)

מאבק על אליפות: "אנחנו צריכים קצת ניסיון במאבקים האלה, אף אחד פה כמעט לא לקח אליפות וזו פעם ראשונה ששחקנים נאבקים. אם מכבי ת"א נתנה תצוגה כזו? זו קבוצה נהדרת שנמצאת בצדק במקום הראשון, אבל לא צריך לתת ציונים. אנחנו משחקים כדורגל התקפי מתחילת השנה ומבקיעים הכי הרבה שערים, אבל אם אני אחליף שיטה ונפסיד אז אתם תשאלו למה החלפתי. זה הכדורגל שאנחנו משחקים בדרך כלל מאז שעברתי לשיטה הזו".

שילובו של מקסים פלקושצ'נקו: "מה שמייחד את מכבי חיפה העונה זה שיש לנו משחק קבוצתי מצוין, פשוט ולעניין. מקסים השתלב מצוין ואני שמח על כך. כולם נתנו פה הופעה נהדרת וזה מגיע לקהל הזה ליהנות מאיתנו – והשנה הוא נהנה בגדול".


פתח והיה שותף לניצחון היסטורי. פלקושצ'נקו (עומרי שטיין)

השבת מאבוקה להרכב: "הוא לאורך כל העונה נותן משחקים טובים, אבל היו לנו גם שיקולים פיזיים (נגד כפ"ס) והוא לא יכול היה לשחק שני משחקים בשלושה ימים".

על ירדן שועה שעלה מהספסל: "הכל בסדר גמור. כל השחקנים מתאמנים קשה, מוכיחים את עצמם ואם הם מביאים את זה למגרש אז אין סיבה שהם לא ישחקו. מי שטוב, משחק".


שועה. גם הוא חזר לשחק (עומרי שטיין)

ניקיטה רוקאביצה הוסיף: "עשינו היום עבודה נהדרת, כל השחקנים הגיעו כדי לנצח אחרי ההפסד האחרון ומגיעות לכולם מחמאות".

שערו ה-15 העונה: "זה מרגיש טוב. אני רק מנסה ליהנות מכדורגל ולעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה כדי להשתפר. אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות, אלא מתקדמים ממשחק למשחק והיום הגענו רק כדי לנצח את המשחק – וזה מה עשינו ועוד בדרך מצוינת. עכשיו עלינו להתאושש ולהסתכל על המשחק הבא. לא אדבר על מכבי ת"א או על קבוצות אחרות".

על ירדן שועה: "אנחנו עוזרים אחד לשני בחדר ההלבשה, שחקנים מנוסים יותר עוזרים לצעירים, יש לנו קבוצה טובה וכולנו חברים טובים – פשוט צריכים להמשיך באותה הדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי