טירוף במכבי חיפה: "הניצחון הכי גדול שלנו בעשור האחרון"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | עומרי שטיין

הירוקים מתקשים לעכל את ה-0:5 ההיסטורי על הפועל ת"א, בלבול זכה לשבחים: "טקטיקן ענק, נוקאאוט מהפתיחה". האשק ירד מהפרק, קשר זר אחר צפוי לנחות. וגם: השיחה עם שועה

(גודל טקסט)

"הניצחון הכי גדול שלנו בעשור האחרון", הכריזו אמש (שלישי) רבים מיושבי אצטדיון "סמי עופר", שדקות ספורות לפני כן צפו ב-0:5 היסטורי של מכבי חיפה על הפועל תל אביב. במשך דקות ארוכות חגגו הירוקים באצטדיון את הניצחון הגדול ביותר שלהם על הפועל ת"א, ובעיקר כזה שהחזיר את הפער מהפסגה לחמש נקודות בלבד.

גם במועדון התקשו להישאר אדישים להצגה של השחקנים ואמרו הלילה: "זה לא היה פשוט לחזור לאחר המפלה נגד הפועל כפר סבא, מגיע שאפו ענק לכולם". בחגיגות הגדולות נצפה גם בנו של נשיא המועדון, אור שחר, שירד לכר הדשא ודאג לברך את השחקנים ואת אנשי הצוות המקצועי. מי שזכה לרוב המחמאות היה המאמן מרקו בלבול, עליו אמרו אתמול במכבי חיפה: "הוא טקטיקן אדיר. כולם הופתעו מהצבתו של מקסים פלקושצ'נקו בהרכב, אבל כבר מהדקה הראשונה היה אפשר לראות שזה היה נוקאאוט להפועל תל אביב. בלבול יודע לקבל ביקורת, אבל הגדולה שלו שהוא לומד מהר וידע לתקן הכל בצורה מושלמת".

בלבול עצמו הודה כי לקח קשה את ההפסד מול כפר סבא, אך גם הבהיר כי ידע להכין מנטאלית את שחקניו לניצחון חשוב. למרות ה-0:5 המהדהד, בלבול מבין שעל הקבוצה להנחית חיזוק נוסף והירוקים רוצים לצרף קשר עד סגירת החלון ביום חמישי בערב. המטרה היא שיגיע שחקן ארצה ביממה הקרובה, כדי שיספיק לעבור בדיקות רפואיות ולקבל את השחרור הבינלאומי עד תום מועד ההעברות. הקשר הצ'כי מרטין האשק ירד מהפרק בשל העליות הגבוהות אותן דורשת ספרטה פראג ובחיפה אישרו כי הרשימה התקצרה למועמדים בודדים, עמם ייעשה ניסיון להגיע לסיכום במהלך היום.


פלקושצ'נקו. "בלבול נתן נוקאאוט להפועל תל אביב" (עומרי שטיין)

ואיך אפשר בלי להתייחס לירדן שועה? החלוץ חזר לסגל וגם נכנס כמחליף לאחר עוד שבוע לא פשוט שעבר עליו. על פי אנשי המועדון, לאחר ועדת המשמעת של השחקן שועה נכנס לשיחה בארבע עיניים עם המאמן, שהוגדרה כטובה. השניים דיברו בצורה כנה ומפורטת, כל אחד מהצד השלו, ויצאו בהרגשה של יציאה לדרך חדשה. בין השאר ביקש בלבול משועה לנסות ולהישאר רוב השבוע בדירתו בחיפה, אך החלוץ בחר בכל התקופה האחרונה לחזור מדי אימון לתל אביב.

גורם בחיפה ציין: "נראה כי הפעם השיחה באמת הייתה מלב אל לב ושועה נראה שונה והרבה יותר חיובי באימונים האחרונים. גם שועה וגם בלבול הבינו שהם רוצים להצליח ביחד במכבי חיפה – והדגש על ביחד".


שועה. שיחה מלב אל לב עם בלבול (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי