כץ: "תמיד דחפתי את בן בסט, מקווה שגם ורמוט יחזור לעצמו"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה שב לארה"ב והתבדח אחרי 1:2 בקריית שמונה: "מקווה שאחוזי ההצלחה של הקבוצה כאשר אני בחו"ל יהיו גבוהים יותר מאשר אני בארץ". סירושטיין שנפגע בספק למכבי תל אביב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה אתמול (שלישי) בחדר ההלבשה של הפועל חיפה לאחר ניצחון החוץ, 1:2 על הפועל קריית שמונה. מעבר לכך שהקבוצה ספגה שוויון, אך הראתה המון אופי ושבה ליתרו תוך דקה, השמחה נבעה בעיקר מהעובדה שזה היה הניצחון השני ברציפות ועוד כזה שהעלה אותה למקום החמישי.

אחת האנקדוטות הגדולות של הפועל חיפה בשנים האחרונות היא העובדה שהקבוצה משיגה תוצאות טובות כאשר הבעלים יואב כץ נמצא בישראל – אבל דווקא בתחילת השבוע חזר הבעלים לארה"ב, מה שלא מנע מחיים סילבס ולשחקניו לצבור שלוש נקודות נוספות. הבעלים התבדח בנושא ואמר אמש: "אני מקווה שאחוזי ההצלחה של הקבוצה כאשר אני בחו"ל יהיו גבוהים יותר, אבל לפחות זה בכיוון הנכון".

כץ גם פרגן לשחקניו ואמר: "זה היה ניצחון של הרבה לחימה. סילבס הכין את הקבוצה טובה ושיחקנו כדורגל איכותי בהרבה דקות. גם הבאנו הרבה לחימה ואת הלחימה הזאת צריך להביא מול מכבי תל אביב", הוסיף לקראת המשחק בשבת.

מי שחגג יותר מכולם היה החלוץ עדן בן בסט שכבש את שערו ה-58 במדי הפועל חיפה ועלה למקום השלישי בטבלת הכובשים המצטיינים של המועדון. כץ פרגן לקפטן שלו וגם שלח מסר לגילי ורמוט: "תמיד דחפתי את בן בסט קדימה. יש לו יכולות אישיות גבוהות וזה לא היה לו פשוט לחזור אחרי שנה בה לא שיחק במדי באר שבע. השני שאני מקווה שיחזור הוא גילי ורמוט, שאני בטוח שעוד ייראה את עצמו".


ורמוט. הבעלים משוכנע שהקשר עוד יחזור לעצמו (מאור אלקסלסי)

גם הפעם וכמו במשחקים האחרונים, עיקר הפרגון היה לשחקני ההגנה מיקי סירושטיין וגיא משפתי. סירושטיין עצמו נפצע במהלך המחצית השנייה וצפוי לעבור בדיקות במהלך היום, כאשר התקווה כי לא סובל ממשהו חמור ויהיה כשיר למשחק בשבת. "משפתי זאת תופעה מדהימה. הוא לא שיחק חודשיים בגלל פציעה, אך חזר ומציג יכולת אדירה", אמר הבעלים. 

בחיפה טרם קיבלו החלטה לגבי שחקן הרכש האחרון שיצטרף במועד ההעברות הנוכחי. במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות סביב קשר באר שבע חנן ממן, אולם נראה כי הסיכויים שיגיע קלושים ולכן בוחנים אופציות של שחקן כנף ישראלי אחר. דור כוכב מבני יהודה הוצע לקבוצה, אבל השחקן גם מחזיק בהצעה מסקציה נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי