דיכאון עמוק בנס ציונה: "כולם מרוסקים", דור כוכב מתרחק

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

לאחר ההפסד החמישי ברציפות בלי שער זכות, בנועלת הטבלה מבינים: "נצטרך נס נגד באר שבע כמו בסיבוב הקודם, מאיפה נביא נקודות?". אליאס בספק. שחקן אפריקאי שכבר סיכם את תנאיו - התחרט. תורג'מן שוקל לשנות מערך

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה במשבר. הקבוצה רשמה אמש (שלישי) את הפסדה החמישי ברציפות, כולם על ה-0, כאשר נכנעה בביתה 2:0 למ.ס. אשדוד ונותרה במקום האחרון בטבלה. כדור השלג, שהתחיל עם הפסד קריטי להפועל כפר סבא לפני כשלושה שבועות וחצי, ממשיך להתגלגל ובמועדון הביעו אכזבה עצומה.

"כולם מרוסקים. זה נראה רע מאוד", הודו במועדון והעבירו ביקורת על השערים הקלים יחסית שהקבוצה ספגה וכמובן על משחק ההתקפה, ששוב כמעט לא היה קיים. רק אחרי שהמאמן עמיר תורג'מן עבר ממערך של שלושה בלמים לשניים, לאחר ספיגת השער השני, ראינו את הקבוצה תוקפת יותר ויוזמת, אך בסופו של דבר היא לא הצליחה לכבוש משחק חמישי ברציפות. תורג'מן אמר בסיום כי ישקול לשנות מערך בהמשך, אך לא נראה כי הדבר יקרה במחזור הקרוב, כאשר הקבוצה תפגוש את הפועל באר שבע (ראשון, 20:00, ספורט1).

המצב הקריטי כמובן שוב דוחף לעבר החתמת שחקני רכש, אך הזמן אוזל וחלון ההעברות ייסגר כבר מחר (חמישי). שחקן התקפה אפריקאי, שהמאמן מאוד רוצה, כבר סיכם את תנאיו בקבוצה והיה אמור להצטרף, אך בסופו של דבר העסקה נפלה אחרי לחץ של משפחתו של השחקן שלא להגיע לישראל. במועדון מתנחמים בכך שכבר הצליחו להשיג את התקציב הדרוש לצירוף שחקני חיזוק. אייל שטרכמן צפוי לחתום בקרוב, בעוד דור כוכב שהיה צפוי להצטרף – דווקא מתרחק. שחקן בני יהודה כבר היה קרוב למועדון, אך כרגע נראה כי המו"מ לא יבשיל לעסקה מתוך רצון להחתים שחקן בכיר יותר. היום תתקבלנה החלטות בנוגע לרכש.


דור כוכב. מתרחק מנס ציונה (אריאל שלום)

ואחרי חמישה הפסדים כואבים, ביום ראשון כאמור מצפה לקבוצה של עמיר תורג'מן משחק קשה במיוחד, כאשר היא תפגוש את הפועל באר שבע בטוטו טרנר. בנס ציונה לא שוכחים שהם השיגו את הניצחון הראשון שלהם העונה מול הקבוצה הדרומית, כאשר ניצחו אותה 1:2 עם מהפך מטורף בסיום במחזור העשירי. "קרה לנו נס במשחק הקודם מולם וגם הפעם נקווה לנס, כי אנחנו כבר לא יודעים מאיפה להביא נקודות. משחק אחד יכול לשנות את כל המומנטום. ניצחון אחד ישנה את התמונה, הפער לא גדול, אבל הכי קשה זה להשיג את הניצחון הראשון", אמרו בעולה החדשה.

שי אליאס, שנפצע במהלך ההתמודדות, יעבור היום MRI ונמצא בספק למשחק מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס, כשגם סאקו טורה לא ישחק בעקבות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. מי שהחליף את אליאס בדקה ה-41 היה רז שטיין, שחזר מפציעה וקיבל לראשונה דקות משחק משמעותיות. שחקן נוסף ששיחק היה הקפטן הראשון סהר לוי, שנכנס כמחליף בדקה ה-82 ורשם את הדקות הראשונות שלו העונה בליגה.

מי שספג ביקורת קשה היה מוסא מאזו. החלוץ, שרשם תקרית ביזארית כשהיה עצבני במשחק הקודם מול בית"ר ירושלים, שוב נראה עצבני מאוד לאורך המשחק כולו. הדבר התבטא בהרבה תנועות ידיים ולקראת הסיום הוא גם בעט בעוצמה את הכדור כשקיבל כרטיס צהוב. לאחר שריקת הסיום, השחקן עזב ראשון את האצטדיון מבין השחקנים אשר שותפו, ממש דקות ספורות לאחר השריקה.


רז שטיין. חזר לשחק וקיבל דקות משמעותיות (אודי ציטיאט)

המאמן עמיר תורג'מן התבטא בנושא ואמר: "זה לא מקובל. אנחנו מעבירים מסר גם לילדים שצופים בנו. גם בימים קשים שיש תסכול וכעס גדול צריך לדעת להישאר רגוע, בטח שחקן זר. קיבלתי צהוב, זה לא אומר שצריך להשתגע. נטפל בזה בתוך המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי