דין דוד מאושר: "אני בעונה טובה", אשדוד בדרך לצרף חלוץ יווני

דין דוד
דין דוד | דני מרון

כובש הצמד זכה לשבחים ממאמנו: "מגיע לו להצליח, הוא עושה דברים שלא רואים בסטט'". רב"ש על הפלייאוף העליון: "חשוב לנו להיות שם כדי ליצור למועדון זהות מנצחת". יורגוס יאקומאקיס במו"מ מתקדם עם הקבוצה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

רן בן שמעון רשם אתמול (שלישי) את ניצחונו הראשון כמאמן מ.ס אשדוד במשחקו השלישי, כשקבוצתו גברה 0:2 על סקציה נס ציונה. הניצחון היה חשוב מאוד שכן הקבוצה ברחה מהקו האדום ומעבר לכך היא רחוקה רק ארבע נקודות מהפלייאוף העליון. בקבוצה בכל זאת מבינים כי המשימה להגיע למקום השישי היא קשה ומאתגרת, ובקבוצה מאמינים שאם ישיגו 10 נקודות בארבעת המשחקים שנותרו – יצליחו לסמן 'וי' גדול העונה.

באשדוד החמיאו למאמן החדש. גורם במועדון אמר: "רן בן שמעון הדביק את המועדון באופטימיות שלו שאפשר להגיע אל שש הראשונות. אבל חשוב לא להסתנוור מיצחון אחד אלא להמשיך באותו הקצב גם נגד בני יהודה ביום ראשון. המשחק הוא קריטי".

עוד הוסיף אותו גורם כי הקבוצה תצטרף עד יום חמישי חלוץ זר חדש. כזכור, יאקוב סילבסטר עבר להפועל חיפה ובאשדוד מצאו מחליף. אחרי שהוחתם הקשר הברזילאי ראנן אריאס, שרשם כבר אתמול הופעת בכורה על אף שהשתתף רק באימון אחד, השם החם שרן בן שמעון פועל להנחית היום (רביעי) הוא חלוץ קבוצת א.א.ק אתונה היוונית יורגוס יאקומאקיס, שהמו"מ מול קבוצתו ומול השחקן התנהל אל תוך השעות הקטנות של הלילה. הכוונה היא שהשחקן יישחק במועדון בהשאלה עד סיום העונה עם אופציית רכישה של חצי מיליון יורו בסיומה. נציין כי  יאקומאקיס הוא החלוץ שמאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ', ביקש להביא בקיץ לקריית שלום – מהלך שלא יצא לפועל.


שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. מאמינים שיגיעו לפלייאוף העליון (מאור אלקסלסי)

ובחזרה למשחק. בן שמעון סיכם: "הקבוצה הייתה צריכה את הניצחון כדי שהכל יתחבר. אני מאמין שנגיע לפלייאוף העליון. אם אני לא אאמין אז מי כן? חשוב לקבוצה ליצור זהות מנצחת על בסיס קבוע והפלייאוף העליון חשוב מאוד".

ההחלטה לשלב את רנאן אריאס: "רואי גורדנה הפצוע היה חסר לנו וההחלטה לשתף את אריאס לאחר אימון אחד בלבד היא לא הכי פופולארית, אני יודע. זה משחק ראשון שלו ונראה איך ישתלב בעתיד". על דין דוד שכבש צמד: "דין דוד עושה דברים שלא רואים באף סטטיסטיקה. הוא עובד קשה, מגיע ראשון לאימונים ומגיע לו להצליח". 

דין דוד תיאר את תחושותיו: "זה השער השישי שלי העונה ואני מרגיש שאני נמצא בכושר טוב ועוברת עליי עונה טובה. אני עובד קשה, מגיע מרוכז לאימונים ולמשחקים והחברים בקבוצה עוזרים לי ואני להם. רק שנמשיך ככה".

רן בן שמעון. "חשוב לנו ליצור מנטאליות מנצחת" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי