חדרה עשויה להקפיא את קוגבנייה אם מכבי חיפה תחתים זר

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | מאור אלקסלסי

הירוקים רוצים לפנות מקום לקשר מחו"ל והציעו לקבוצה של מימר טרייד בין אוטין לגורפינקל, למועדון מהשרון אין כוונה להחזיק שישה זרים והשחקן המאכזב עלול לשלם את המחיר אם העסקה תתבצע. שחרור אוזוקווה לא הגיע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה במרוץ כנגד השעון במטרה להחתים קשר שיחזק את הסגל שלה, כאשר במקביל, במועדון מחפשים פיתרון יצירתי לצירוף זר נוסף. כפי שפורסם אתמול (שלישי), הירוקים עומדים בפני פלונטר לא פשוט – איקוום אוטין טרם מצא קבוצה ותופס משבצת של זר בקבוצה ולכן, ביממה האחרונה החיפאים הגישו הצעה להפועל חדרה, במסגרת אוטין יעבור אליה ואילו יהב גורפינקל יעשה את הדרך לכרמל. על פי המתווה המסתמן, הירוקים יממנו את שכרם של שני השחקנים.

מעבר לכך, לחדרה אין כוונה לצרף זר שישי על מנת שלא לפספס את המענק מהמנהלת, לכן הטרייד בין שני המגנים עשוי להביא להקפאתו של אחד הזרים בקבוצה של שרון מימר, כשמי שעשוי לשלם את המחיר הוא דידייה קוגבנייה המאכזב. גורמים המעורבים בעסקה ציינו כי מכבי חיפה אף עשויה להשתתף בשכרו של קוגבנייה במקרה שזה אכן יוקפא, וחדרה תצרף שחקן ישראלי במקומו. יש לציין כי העסקה תצא לפועל רק אם הירוקים ימצאו קשר זר, שכאמור צפוי להגיע ביממה הקרובה.

בנושא אחר, הזר החדש של הפועל חדרה, ג'וניור אוזוקווה, תורגל אמנם בהרכב אתמול אך השחרור הבינלאומי שלו טרם הגיע ולכן לא מן הנמנע שלא יוכל לשחק הערב נגד בני יהודה.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, רועי זיקרי, ג'וניור אוזוקווה (דידייה קובנייה).

אוטין יעשה את הדרך לחדרה? (אריאל שלום)
אוטין יעשה את הדרך לחדרה? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי