קריית שמונה פנתה ליחמיר היקה, שמעדיף לעבור לנס ציונה

יחמיר היקה
יחמיר היקה | אריאל שלום

האלבני מעדיף לעזוב לסקציה, אם יבחר להישאר הוא יוקפא: "סיים את דרכו במועדון", אישרו במכבי נתניה. ארגון האוהדים תומך בסגל, חן עזרא: "חזרתי כדי לסגור מעגל, בעבר פגעתי באוהדים"

(גודל טקסט)

יממה לפני סוף חלון ההעברות בישראל, במכבי נתניה מבצעים ניסיון אחרון לשחרר את הקשר האלבני יחמיר היקה, אשר מחזיק בחוזה עד סוף העונה. לספורט1 נודע כי הפועל קריית שמונה, קבוצתו של קובי רפואה, פנתה לשחקן ולנציגיו ומוכנה לצרפו, גם בשל פציעתו של ג'יימס אדני.

בשלב זה הקשר דוחה את ניסיונות החיזור של הקבוצה מהצפון ומעדיף להצטרף לסקציה נס ציונה, כפי שפרסמנו בעבר, מוכנה לצרפו ושם גם משחק חברו האלבני, סאבין לילאיי. אם בנתניה ישחררו את האלבני, הם יוכלו לצרף זר נוסף לחיזוק הסגל. עם זאת, גם האפשרות שהקשר יוקפא קיימת, בהנחה שיעמוד על סירובו לעזוב.

בנושא אחר, ארגון אוהדי הקבוצה, ultra diamonds, הוציא הבוקר הודעת תמיכה בבעלים אייל סגל, לאחר הודעתו בנושא העזיבה: "אוהדים יקרים. הערב משחק קריטי מול הפועל ב"ש בכל המובנים. בראש ובראשונה, העתיד של המועדון על הפרק, באים לתמוך במועדון, באייל סגל וכל העוסקים במלאכה. לא ניתן להם לעזוב. אנחנו קוראים לכל האוהדים שמתלבטים אם להגיע, לקנות כרטיס, לקרוא לחברים ולבוא לתמוך, לא תהיה הזדמנות שנייה".

גם הקשר חן עזרא, התייחס למשחק וניצל את הבמה לטובת פנייה לאוהדי הקבוצה: "חזרתי לישראל ולמכבי נתניה על מנת לסגור מעגל בקבוצה שנתנה לי את הבמה עוד כשהייתי נער. בעבר אמרתי דברים שאולי פגעו בכמה מאוהדי נתניה וזאת לא הייתה הכוונה. אין מתרגש ממני לחזור הביתה וללבוש את סמל היהלום שכולנו כל כך אוהבים. הערב, 20:00, מתרגש לשוב לאיצטדיון נתניה, והפעם עם החולצה הצהובה וסמל היהלום".


בין נס ציונה, קריית שמונה והקפאה. היקה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי