לוי זעם על שחקניו: "המצב הזה לא יכול להימשך". הערכה: ממן יחתום

רוני לוי
רוני לוי | אריאל שלום

מאמן בית"ר ירושלים איבד את העשתונות בחדר ההלבשה לאחר המחצית הראשונה: "אתם לא נראים טוב ואין לזה צורה". לאחר ההפסד לכפ"ס אמר: "אולי ייצרנו ציפיות גדולות מדי". וגם: התגובות של חיים ופדידה

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בבירה, בית"ר ירושלים קיוותה לשוב למסלול הניצחונות במשחק החוץ נגד הפועל כפר סבא, אך העולה החדשה שניצחה את מכבי חיפה ביום שבת, השלימה שבוע חלומי עם 1:2 ענק באצטדיון המושבה ועל הדרך רשמה ניצחון ראשון בבית. במהלך המחצית, זעם רוני לוי על חניכיו בחדר ההלבשה ואמר: "תתביישו, אתם לא נראים טוב ואין לזה צורה, המצב הזה לא יכול להימשך. אין לכם כבוד".

בסיום אמר המאמן: "עובר עלינו שבוע רע מאוד, מאוד מאכזב, אין דבר יותר גרוע מלהפסיד. אין קשר לפסטיבל של אלירן עטר, הקבוצה שלנו זקוקה לחיזוק ושחקן אחד לא יספיק לנו. כעסתי מאוד על החצי הראשון שלנו והעדפתי לשבת ולראות את הדברים מהצד, ראיתי שבחצי השני ספגנו התקפה אחת ולא כבשנו בפנדל וחבל".

הפער ממכבי חיפה כבר גדל לתשע נקודות: "אני בכל הזמן הייתי עם הרגליים על הקרקע, ושוב אני אומר שהמקום השלישי הוא נהדר, מצד שני אולי ייצרנו ציפיות מוגזמות מדי למה שהקבוצה מסוגל להשיג. זה טוב שיש ציפיות במועדון כזה ועם קהל כזה גדול, אבל אני כאיש מקצוע יודע לאן הקבוצה מעוניינת להגיע. הקהל מתנהג בהתאם לציפיות ואם הציפיות מוגזמות התגובות מוצדקות".


"המקום השלישי הוא נהדר". רוני לוי מנמיך ציפיות? (אריאל שלום)

אחרי החתמתו של אלירן עטר מי שצפוי להצטרף לקבוצה מחר הוא חנן ממן. אחרי ההתקרבות שנוצרה במהלך היום בין הצדדים ההערכה היא שממן יחתום מחר בבית"ר ירושלים, נוצרו פערים קטנים בין הצדדים ובמועדון מאמינים שעוד הלילה יהיה סיכום בין הצדדים.

אופיר חיים אמר מנגד: "מכבי חיפה פתחה לנו את התיאבון, אמרתי לשחקנים שאנחנו רוצים להשלים שבוע חלומי וכל הכבוד לשחקנים. הם עבדו מאוד קשה, להוציא שש נקודות בשני משחקים, אין מאושר ממני. צריך לדבר על הקבוצה והשחקנים, אני אומר להם תעשו את העבודה הטקטית ואז המזל יהיה איתנו, ושוב אני חוזר על זה ניצחון ענק".

אתם בורחים מהקו האדום: "השתחרר המון המון לחץ, אני רוצה להגיע לפלייאוף עם כמה שיותר נקודות. קטשו אותנו ואמרו עלי שאני לא מאמן. אבל עם קבוצה כזאת עם נשמה השמיים הגבול".


"מכבי חיפה פתחה לנו את התיאבון". אופיר חיים מרוצה (אריאל שלום)

ספר על הרכש בינואר: "אני חולה ליגה לאומית, אני רואה כל שבוע, בן רייכרט הוא אחד השחקנים הטובים בליגה, אמאדה סוקונה חלוץ אדיר, אבל זו עבודת צוות ולא עבודה של איש אחד. ושוב אמרתי שהיה חסר איכות ועכשיו יש לנו".

גם כובש שער הניצחון עומר פדידה דיבר אחרי המשחק: "עברנו שבוע חלומי, לא יודע אם הספידו מהר אבל אני שמח שניצחנו וממתינים לשבוע הבא נגד הפועל חדרה. היה לי קשה לחזור מהפציע וברוך השם חזרתי כמו שצריך. יש לנו ביטחון אבל לא יותר מדי, מכירים את הליגה הזאת הכל יכול להצטמצם בשנייה. מה הסוד? אנחנו משחקנים בהגנה כמו קבוצת תחתית ובהתקפה משחקים כמו קבוצת צמרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי