בעקבות פיצוץ עסקת האשק: אוטין יישאר בחיפה, גורפינקל ימשיך בחדרה

יהב גורפינקל , איקום אוטין
יהב גורפינקל , איקום אוטין | לירון מולדובן , אריאל שלום

הטרייד בוטל בעקבות פיצוץ עסקת האשק. לוסיו יישאר, קוגבנייה לא יוקפא: "אסור לנו להסתפק בהישארות, חושבים על הפלייאוף העליון".

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה חגגו אתמול (רביעי) את ניצחון החוץ המפתיע על בני יהודה שהעלה את הקבוצה למקום החמישי בטבלה, המוביל לפלייאוף העליון. במועדון הביעו שביעות רצון בעיקר מהעובדה שהקבוצה התרחקה ל-15 נקודות מהקו האדום והבטיחה כמעט סופית עונה נוספת בליגת העל.

"אסור לנו להסתפק בהישארות, אנחנו כבר חושבים על הפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה לאחר המשחק. מי שזכה למחמאות הוא המאמן שרון מימר, על העמידה הטקטית במשחק, וגם ויסאם רבאח ודיא לבאדיבי שעלו לשחק לאחר מחלה והצטיינו במשך 90 דקות. לבאדיבי ואבו פאני ייעדרו מהמשחק הקרוב מול כפר סבא לאחר שצברו חמישה כרטיסים צהובים.

למרות הדריכות, חלון ההעברות נסגר בצורה מאוד רגועה עבור הקבוצה של אורן גולן. הטרייד עם מכבי חיפה, במסגרתו המגן הניגרי איקוום אוטין יעבור לחדרה, ויהב גורפינקל יעשה את הדרך ההפוכה למועדון האם שלו, כשהקבוצה מהכרמל תשתתף בשכרם של השניים בוטל, בעקבות הפיצוץ בעסקת מרטין האשק, שכבר הגיע לישראל וברגע האחרון השאיר את הירוקים ללא חיזוק. 

בשל הפיצוץ, בחדרה לא יקפיאו את דידייה קוגבנייה. גם לוסיו, החלוץ הברזילאי שקיבל ביממה האחרונה מספר הצעות מקבוצות ברחבי הליגה, כשהקורצת ביניהם הגיעה מקריית שמונה, החליט להישאר עד תום העונה. 


דידייה קוגבנייה. נשאר בחדרה ולא יוקפא (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי