שבוע חלומי לכפר סבא: "עשינו צעד חשוב להישארות בליגה"

שחקני הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא | אריאל שלום

בעקבות מכירתו הצפויה של גאנם: אשר אלון מטיל וטו על המעבר של שמש, מזרחי הוצע ועשוי להצטרף במקומו. צלישר עשוי לעבור להפועל פ"ת. חשש לקרע בשריר הארבע ראשי של קיזיטו, שעשוי להיעדר כחודש

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

עד לפני פחות משבוע, הפועל כפר סבא הייתה מסובכת בתחתית. אלא שבחלוף כמה ימים, החבורה של אופיר חיים הפכה לקבוצה החמה של השבוע האחרון, כשאמש (רביעי) היא השלימה חמישה ימים חלומיים עם ניצחון ביתי על בית"ר ירושלים והפכה לקוטלת הגדולות, תוך כדי השגת ניצחון ביתי ראשון העונה. "עשינו צעד חשוב להישארות בליגה. קשה להגיד שזה ניצחון שמשאיר אותנו, אבל בטח שמקרב אותנו להשגת המטרה. כולם נתנו משחק לחימה פשוט אדיר ומגיע לכולם הניצחון הזה".

מי שזכו למחמאות היו חלוץ הרכש אמאדו סוקונה ("שחקן ענק, לא ברור מה עשה בלאומית") והשוער איתמר ישראלי, שממשיך בעונה הנפלאה שלו וסידר לקבוצה במו ידיו את הניצחון, לאחר שהדף פנדל בתוספת הזמן: "הוא בעונה מטורפת והוא בהחלט יכול בקצב הזה להיות אחד משלושת השוערים של הנבחרת".

הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונו של שחקן הרכש קיזיטו. האוגנדי הוחלף במחצית הראשונה לאחר שסבל מכאבים בשריר הארבע ראשי ובאבחנה ראשונית של הצוות הרפואי, החשש הוא מקרע שעשוי להשביתו לפרק זמן של עד חודש. היום הוא צפוי להיבדק ורק לאחר מכן יידעו בקבוצה את משך זמן ההיעדרות.


"שחקן ענק, לא ברור מה עשה בלאומית". במועדון מחמיאים לאמאדו סוקונה (אריאל שלום)

ומה בנוגע לרכש? לאחר הרצון לצרף את החלוץ עידן שמש, בעלי הפועל רעננה, אשר אלון, הטיל נכון לעכשיו וטו על שחרורו וזאת בעקבות עזיבתו המסתמנת של חלוץ הקבוצה קייס גאנם. בכפ"ס עדיין ינסו לצרף חלוץ נוסף לעיבוי הסגל, כשגם אופצייה של קשר אחורי עומדת על הפרק.

בינתיים, לספורט1 נודע שמי שהוצע למועדון ועשוי להצטרף הוא החלוץ ששוחרר מסקציה נס ציונה, אופיר מזרחי. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא הקשר עומר צלישר, שלאחר סאגה מתמשכת נמצא במגעים עם הפועל פתח תקווה, ושני הצדדים מקווים כי ניתן יהיה לבצע עסקה עד לסגירת חלון ההעברות.

"לא באנו למכבי חיפה ואמרנו שאנחנו הולכים לנצח. באנו צנועים, ידענו מה אנחנו רוצים לעשות והוצאנו שלוש נקודות. אחרי שעשינו משחק כזה וניצחון כזה, עם הביטחון הגענו לפה והאמנו באמונה שלמה שאנחנו יכולים לקחת שלוש נקודות. זה נפתח לא טוב, אבל יש פה חומר מיוחד שיודע לעשות שינוי ולהתעלות. זה לא מובן מאליו, במיוחד לקבוצת תחתית. זה ילך איתנו קדימה, גם מבחינת ביטחון וגם אמונה וזה ישרת אותנו", התייחס בלם הקבוצה טל מכלוף לשבוע של קבוצתו.


עידן שמש. בינתיים נשאר בהפועל רעננה (אודי ציטיאט)

השינוי באופי: "בתחילת השנה היינו קבוצה נחמדה מדי והיינו מדברים על זה שאנחנו לא רוצים להיות כזאת. קבוצה נחמדה הביאה אותנו למצב שאנחנו בתחתית ואנחנו נאבקים על הירידה. אנחנו רוצים לברוח מהתחתית ושידברו עלינו בצורה אחרת".

על התוצאות המפתיעות: "שאתה מסתכל בתחילת השנה על המשחקים אתה אומר פה אני צריך לקחת יותר נקודות והסיכויים שלי יותר גדולים, אבל במאמני טיים אתה בא למשחק ומאמין. הצוות החדיר בנו אמונה מתחילת השבוע שאפשר לעשות פה שבוע חלומי. השבוע הזה לא נגמר ויש לנו את חדרה בשבת ואנחנו רוצים לסיים את זה בגדול ושיזכרו את זה. קל לדבר אחרי ניצחון, אבל יש פה משהו מיוחד וזה יכול להעיף אותנו גבוה. זה מוקדם להתעסק בנקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי