שב ארצה: ראדו גינסארי חתם בקריית שמונה עד סוף העונה

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | עירוני קריית שמונה

אקס הפועל חיפה הצטרף בהשאלה עם אופציה לעונה נוספת. עוד לפני תום החלון ניסו להחזיר את שמעון אבוחצירה לקדנציה שלישית. ג'יימס אדני נותח וצפוי להיעדר עד סיום העונה

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה הייתה אחת הקבוצות הפעילות בחלון ההעברות של ינואר, כאשר החתימה את מאליק פוסטר, עידן רטה, שמואל שיימן, דילן דה יונג ואחמד עאבד. עם זאת, במועדון ניסו עד תום החלון להתחזק בשני שחקנים זרים לחלק ההתקפי, זאת לאחר עזיבת קיליאן שרידן ופציעתו של ג'יימס אדניי, שעבר ניתוח לתפירת מיניסקוס פנימי וצפוי להיעדר עד לסיום העונה. 

ביום האחרון הקבוצה של קובי רפואה השיגה חיזוק מרשים בדמותו של אקס הפועל חיפה, ראדו גינסארי. המולדובי שנחת הבוקר בישראל, עבר בדיקות רפואיות והצטרף בהשאלה מקירליה סובטוב מהליגה הרוסית, אליה הגיע בתחילת העונה לאחר קדנציה מרשימה בקריית חיים, וישחק במועדון של איזי שירצקי עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.
 

במהלך היממה האחרונה בחנו בק"ש עשרות חלוצים זרים שהוצעו ואתמול בשעות הערב עשו במועדון מאמץ משמעותי נוסף לצירופו של לוסיו מהפועל חדרה. במועדון הצפוני הסכימו לשלם לברזילאי מעל 300 אלף דולר לעונה וחצי, אך החלוץ החליט להישאר בחדרה. שמות נוספים כמו שמעון אבוחצירה, אופיר מזרחי, אנתוני וארן, אלון בוזורגי ואופיר מזרחי עלו, אך אף עסקה לא הבשילה.


אופיר מזרחי במדי ק"ש. עבר להפועל חיפה ולא יחזור לקדנציה נוספת. (דני מרון)

בינתיים, נמשכות ההכנות לקראת המשחק ביום שבת מול הפועל תל אביב (14:40, ספורט4) החבולה של ניר קלינגר, שתגיע אחרי ההפסד הכואב 5:0 למכבי חיפה. ההתמודדות מול האדומים הפכה לקריטית במיוחד לאחר הניצחון של הפועל כפר סבא על בית"ר ירושלים, כאשר רפואה ניסה לעודד את שחקניו וביקש מהם להגיע דרוכים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי