מכבי חיפה צפויה לבקש מעבר ל-5,000 הכרטיסים שקיבלה לטדי

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

אלפי ירוקים צפויים להגיע ביום שני לירושלים למשחק נגד בית"ר ירושלים, צפויה בקשה להקצאת כרטיסים נוספת. בלבול מתלבט בין חזיזה לפלקושצ'נקו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ההצגה הגדולה מול הפועל תל אביב באמצע השבוע, מכבי חיפה תגביר היום (שבת) את קצב האימונים ותערוך את ההכנות האחרונות לקראת הקרב המרתק ביום שני באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים.

כידוע, מכבי חיפה תגיע לבירה לאחר 0:5 היסטורי על הפועל תל אביב, אבל היא עלולה פעם נוספת להתייצב למשחק ליגה בפיגור שמונה נקודות, תלוי אם מכבי ת"א תגבור הערב בסמי עופר (החל מ-19:35, ישיר בספורט4) על הפועל חיפה, אך הירוקים מנסים לשים את הכל בצד ולעבור את אחד ממשחקי החוץ הכי קשים בליגה בשלום.

במכבי חיפה פחות מייחסים חשיבות לחיזוק שעשתה בית"ר ירושלים במועד ההעברות והמאמן מרקו בלבול לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים לעומת ההרכב שהביס את הפועל ת"א. המשמעות היא שבלבול עשוי להמשיך עם מקסים פלקושצ'נקו ב-11 על חשבון דולב חזיזה שאיבד את מקומו בהרכב בשלושת המשחקים האחרונים בגלל פציעה. חזיזה, כזכור, קיבל לאחרונה מנוחה בשל בקע ולא מן הנמנע שגם בטדי יפתח על הספסל.

הירוקים צפויים להמשיך וליהנות מקהל רב שלהם שמגיע למשחקי החוץ ונודע כי גם נגד בית"ר ירושלים יהיו לפחות כ-5,000 ירוקים ביציעי טדי. למעשה, מעל 3,000 כרטיסים מתוך ה-5,000 שהועברו למכבי חיפה כבר נמכרו והערב תיפתח המכירה לכלל האוהדים – ובהחלט ייתכן שמחר יבקשו הירוקים הקצאת כרטיסים נוספת.


אוהדי מכבי חיפה. יגיעו בהמוניהם גם לטדי (דני מרון)

אגב, בחיפה כבר מנסים לשכוח את סאגת מרטין האשק שנחת בישראל והיה צפוי לחתום בקבוצה, אך לבסוף העלה במפתיע את דרישותיו ופיצץ את העסקה. במועדון ציינו כי בלבול היה מעודכן לאורך כל משא ומתן וקיבל לגמרי את ההחלטה. מאידך, מי שהיה אמור לעזוב אך לבסוף נשאר בקבוצה הוא המגן הניגרי איקוום אוטין, שיקבל הזדמנויות וינסה להשתלב ברוטציה של הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי