הקהל קרא לסגל להישאר, דראפיץ': "פאטוס שיחק כמו בשנה שעברה"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

שמחה גדולה בנתניה לאחר ה-1:2 על הפועל רעננה: "אנחנו צריכים את התמיכה של האוהדים, אם נגיע לפלייאוף העליון זו תהיה הצליחה גדולה", אמר המאמן המנצח. אביטן: "מעדיף לא לדבר על השיפוט"

(גודל טקסט)

כנגד כל הסיכויים מכבי נתניה חזרה ובגדול למירוץ אחר הכרטיס השישי לפלייאוף העליון. הקבוצה מעיר היהלומים התארחה היום (שבת) באצטדיון המושבה אצל הפועל רעננה וירדה מהמחצית הראשונה בפיגור 1:0 בשל גול של יואב תומר. אך הצליחה להפוך בזכות שערים של פאטוס בצ'יראי ושל טים הויבך ונראה שהניצחון גם השפיע על הקהל שקרא לאייל סגל להישאר. מנגד קבוצתו של ניסו אביטן שוב יצאה בידיים ריקות ונותרה מחזור אחד נוסף מתחת לקו האדום, על אף הפסדה של קריית שמונה להפועל תל אביב.

סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "יש לנו שלושה משחקים של גמר גביע והיה מאוד חשוב לנצח אחרי מחצית ראשונה לא טובה. ככה אנחנו רוצים שנתניה תיראה ומקווים להמשיך בשלושת המשחקים הנותרים הכי חזק שיש. לפני יומיים שיחקנו ולא נראינו טוב וידענו שלא ניכנס טוב למשחק, אבל פאטוס הגיע כמו שהיה שנה שעברה וזה עזר לנו. פשוט שיחקנו את המשחק שלנו".

"מכבי נתניה היא מקום כיפי, אנחנו באמת צריכים תמיכה וחיבוק מהאוהדים שלנו, אנחנו מחפשים את עצמינו ומקווים שאם נמשיך ככה פלייאוף עליון זה הצלחה גדולה. אייל סגל? אני אתקשר אליו עכשיו, אני מקווה שהוא מאוד מרוצה".

שחקני מכבי נתניה (אריאל שלום)

המאמן המאוכזב ניסו אביטן אמר: "קשה לנתח את זה עכשיו, אנחנו מובילים בהרבה משחקים ולא מנצחים. כל פעם שאנחנו מדברים על השיפוט אנחנו חוטפים אז אני מעדיף לא לומר כלום".

שחררתם את קייס גאנם לאחר שאיליה סוריאנו נפצע, זה לא היה צעד פזיז מדי: "דברים קרו במקביל, נודע לנו על פציעתו של איליה ביום האחרון של החלון וזה טרף את הקלפים, אבל זאת העובדה וזה הסגל שלנו עד תום העונה".

נראה שאתם קריית שמונה ונס ציונה תאבקו בתחתית עד הסוף: "אני לא עושה ניתוחים כל שלושה מחזורים, אנחנו צריכים קודם כל לעשות את העבודה שלנו לפני שאנחנו מסתכלים על קבוצות אחרות". 

עוד משחק ללא ניצחון. ניסו אביטן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי