צפו בתקציר: הפועל חדרה המשיכה ללהוט וניצחה 0:2 את הפועל כפ"ס

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

לאחר שני ניצחונות מרשימים, הירוקים נעצרו מול מימר וחניכיו, שחיברו ניצחון שלישי ברצף וצימקו את הפער מהמקום הרביעי לנקודה בלבד. פוצ'יבה כבש ראשון, פרץ חתם בכדור חופשי. רייכרט הורחק ולוסיו זעם על חילופו

(גודל טקסט)

עד לפני מספר ימים הפועל כפר סבא הייתה על גג העולם. הקבוצה של אופיר חיים ניצחה בתוך זמן קצר את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, התרחקה מהתחתית הבוערת, ונראה טוב מאוד. הערב (שבת) המומנטום החיובי שלה נעצר עם הפסד 2:0 אצל הפועל חדרה, שקטפה מיריבתה את תואר "הלהיט של הליגה".

אחרי ניצחון 0:1 על סקציה נס ציונה ו-0:1 על בני יהודה, החבורה של שרון מימר רשמה ניצחון שלישי ברציפות ובכך חזרה למקום החמישי, כשהיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהפועל באר שבע הרביעית. המשחק הערב באצטדיון נתניה התחיל בחוסר אחריות טוטאלי – בן רייכרט, שזכה לאחרונה מחמאות רבות על החזרה לליגת העל, ספג שני כרטיסים צהובים עד הדקה ה-38 והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

מאותו רגע, הפועל חדרה השתלטה לגמרי על המשחק. כדקה בתוך תוספת הזמן היא יצאה להתקפה מהירה עם יהב גורפינקל, שמצא את חגי גולדנברג ברחבה, והאחרון בישל עם ראשו לג'ורג' פוצ'יבה את שערו הראשון העונה. מספר דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה מימר החליף את לוסיו, שבתגובה זעם מאוד וירד ישירות לחדר ההלבשה.


ניצחון שלישי ברציפות. שחקני הפועל חדרה חוגגים (אודי ציטיאט)

בדקה ה-62 של המשחק קיבלה הפועל חדרה את החותמת הסופית לניצחונה, כשאליאל פרץ ניגש לבעוט כדור חופשי ובבעיטה חזקה לעבר הפינה השמאלית של איתמר ישראלי כבש משחק שלישי ברציפות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי