לוסיו יעמוד לוועדת משמעת. מימר: "ההתנהגות שלו לא מקובלת"

לוסיו, אליאל פרץ
לוסיו, אליאל פרץ | אריאל שלום

הברזילאי שירד לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף במחצית השנייה, צפוי להיקנס על ידי המועדון. בחדרה מרוצים מניצחון שלישי בתוך שבוע אחד ומחמיאים לאליאל פרץ: "הכוכב הגדול שלנו בחודש האחרון"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

גם בחלומית הכי ורודים, אנשי הפועל חדרה לא האמינו שינצחו שלושה משחקים בתוך שבוע אחד ויישארו במקום החמישי בתום המחזור ה-23. "זה היה ניצחון משמעותי במאבק על הפלייאוף העליון, אבל מצפים לנו עוד משחקים קשים – לפחות אנחנו כבר לא מסתכלים על התחתית" אמרו בחדרה לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא.

מי שזכה למירב המחמאות היה הקשר אליאל פרץ שכבש בכל שלושת המשחקים האחרונים: "חיכינו לו הרבה זמן בגלל הפציעה אבל הוא חזר בגדול", אמרו בקבוצה מהשרון". לעומתו, לוסיו יצא פחות מרוצה מהמשחק כאשר הוחלף במהלך המחצית השנייה וירד לחדר ההלבשה ואף ראה את המשך המשחק מהמנהרה.

שרון מימר לא אהב את ההתנהלות של החלוץ והבהיר בסיום לברזילאי כי יעמוד לוועדת משמעת פנימית וצפוי לספוג קנס. "אנחנו שמחים שלוסיו נשאר איתנו עד סוף העונה, אבל ההתנהגות שלו לא מקובלת עלי" אמר המאמן לאחר המשחק.


לא היה מרוצה מהתנהגותו של לוסיו. שרון מימר (אריאל שלום)

שחקן נוסף שזכה למחמאות היה חגי גולדנברג ששיחק הפעם כמגן בשל צבירת חמישה צהובים של דיא לבאבידי. השחקן אמר: "התפקיד שלי הוא מגן ושיחקתי כבלם לאחרונה בשל הפציעה של סיסה אבל אעשה מה שמימר יבקש ממני".

גולדנברג גם התייחס למאבק על הפלייאוף העליון ואמר: "עד עכשיו דיברנו על הישארות בליגה וכעת יש לנו שלושה משחקים שהם כמו גמר גביע בכדי שנוכל להגיע שוב לפלייאוף העליון". המגן גם התייחס לשמועות במועד ההעברות על רצון של חלק מהקבוצות לצרפו ואמר: "אלו היו דיבורים ששמעתי אותם כמו שאתם שמעתם ולא מעבר לזה. טוב לי בחדרה ואני שמח להיות כאן".


"שלושה משחקים שהם כמו גמר גביע". חגי גולדנברג דרוך (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי