בהפועל הודו: "הייתה טעות לא לעקוב אחרי אולהה", דגני: "קיבלנו בראש אבל התאוששנו"

מרווין פירסמן, מייקל אולהה
מרווין פירסמן, מייקל אולהה | דני מרון

במועדון קיימת אכזבה מהחלוץ שהוחלף גם נגד ק"ש לאחר משחק מאכזב ומכים על חטא כשאף גורם מקצועי לא צפה במשחקיו בוייטנאם. הקפטן שמח לחזור: "קשה להיות בחוץ כשמפסידים". אכזבה מהקהל, מחמאות לג'ראפי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נשמו אתמול (שבת) לרווחה ושחררו לחץ עצום שהיה מספר ימים במשחק חודרוב לאחר התבוסה 5:0 למכבי חיפה. במועדון שברו את הראש איך להשאיר את התבוסה הקשה לאחור. אחרי הניצחון 0:2 על עירוני קריית שמונה עלה חיוך קל אצל המאמן ניר קלינגר ואצל השחקנים. האדומים עדיין מחוץ לפלייאוף העליון ובקבוצה יודעים שמדובר לא רק במשחקים יוקרתיים נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, אלא גם בהכנסה כספית של שלושה מיליון שקלים. בקבוצה התאכזבו לראות שרק כ-6,000 צופים הגיעו למשחק אתמול אך לקחו בחשבון את מזג האוויר החורפי במיוחד.

המאמן ניר קלינגר חזר הבהיר שהקבוצה תעשה את הכל כדי להגיע לפלייאוף העליון, המקום בו היא צריכה להיות: "אנחנו במרדף אחרי הפרס שנקרא הפלייאוף העליון וכמובן שגם גביע המדינה הוא מטרה, ואנחנו לא רוצה שיקרו לנו שוב פאנצ'רים".


כזכור, האדומים לא התחזקו בימים האחרונים של חלון ההעברות בשחקן התקפה נוסף והסתפקו בצירופם של הקשר פיליפה רודריגס והחלוץ מייקל אולהה. הקשר כלל לא שותף במשחק אתמול לאחר שלא ניצל את ההזדמנות שקיבל בסמי עופר, ואילו הניגרי לו המתינה הפועל חצי שנה – אינו מצליח להתחבר מקצועית. אתמול הוא הוחלף שוב לאחר שגילה יכולת פושרת. בסביבת המועדון טוענים כי זו הייתה טעות שלא לשלוח גורם מקצועי מהקבוצה לצפייה במשחקיו בוייטנאם.


אולהה. עדיין לא כבש שער בכורה (דני מרון)

הקפטן אוראל דגני שחזר להרכב לאחר פציעה שגרמה לו להחמיץ שלושה משחקים, עזר בייצוב ההגנה. דגני אמר לאחר המשחק: "זה לא פשוט אף פעם לשבת בחוץ ולראות את כל החברים משחקים וזה אפילו קשה יותר כשמפסידים". כשנשאל על הפלייאוף העליון אמר: "קיבלנו בראש אבל חזרנו חזרה לדרך הנכונה, התאוששנו בזמן לאחר התבוסה נגד מכבי חיפה כפי שקרה לאחר המשחק נגד מכבי נתניה, והראינו יכולת טובה. נגיע למשחקים הבאים כדי לשחק טוב ולנצח.  נצטרך לראות היכן טעינו וללמוד מהטעויות".

כשנשאל על הדרבי בו ספגה הקבוצה חמישייה בעונת הירידה 2016/17 ענה: "המשחק נגד מכבי תל אביב היה משהו אחר, משחק עם רגשות אחרים, במועדון שרר הרבה מאוד בלאגן. להפסיד בדרבי 5:0 זה קשה מאוד אבל זה נגמר והמשכנו הלאה".

מי שעוד חזר לשחק אתמול הוא החלוץ עומר דמארי שעלה מהספסל לאחר שבועיים שלא נכלל בסגל. מנגד, הקשר הגנאי עמנואל בואטנג לא נכלל ברשימת המוזמנים. השוער יואב ג'ראפי זכה למחמאות על כך ששמר על שער נקי ורשם שתי הצלות בזמן קריטי.


דגני חוגג עם חבריו. "היה קשה לשבת בחוץ" (דני מרון)

עד לסיום העונה הסדירה נותרו להפועל שלושה משחקים לא פשוטים: ביום שני בשבוע הבא תצא הפועל תל אביב לאצטדיון טדי למשחק נגד בית"ר ירושלים. לאחר מכן תפגוש את מכבי תל אביב לדרבי באצטדיון בלומפילד כשהיא הקבוצה האורחת, ובמחזור סיום העונה הרגילה  ייערך קרב ישיר על מקום בפליאוף העליון נגד הפועל חדרה .

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי