ניסו אביטן הציע את התפטרותו, אך ימשיך לאמן את הפועל רעננה

ניסו אביטן
ניסו אביטן. המועמד הבכיר לאמן את המועדון | אריאל שלום

המאמן, שהיה פגוע מכך שלא הגיע רכש, אמר לאשר אלון הבעלים כי הוא מוכן לסיים את תפקידו: "אם אני הבעיה, אקום ואלך", אך השניים שוחחו פעם נוספת והחליטו, לפחות בשלב זה, על המשך ההתקשרות

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

בשיחה שהתקיימה הערב (ראשון) בין אשר אלון לניסו אביטן נקבע – לפחות בשלב זה – כי האחרון ימשיך בתפקידו כמאמן הפועל רעננה. הבוקר, בפגישה שנערכה ביניהם, הבהיר המאמן לבעלים כי הוא מוכן לסיים את תפקידו בקבוצה: "אם אתה חושב שאני הבעיה, אעזוב", אמר והוסיף כי השארת הקבוצה בליגת העל זו משימה קשה במיוחד.

מהפועל רעננה נמסר: "בניגוד לפרסומים שונים ומשונים במגוון אמצעי תקשורת – ניסו אביטן הוא מאמן הפועל רעננה.  ביום ראשון, כמו בכל יום ראשון, התקיימה ישיבת עבודה רגילה בין המאמן לצוות הניהולי. צר לנו על השמועות הלא מבוססות שדואגים להפיץ כל מיני גורמים כדי להזיק למועדון, אנחנו סמוכים ובטוחים שהפועל רעננה תחזור למסלול הניצחונות בקרוב".

אלון, שכזכור רק לפני כחודשיים פיטר את מנחם קורצקי, שוחח כאמור עם אביטן פעם נוספת לקראת שעות הערב והשניים החליטו בשלב זה על המשך דרכו של המאמן, שנותר פגוע מכך שלא הגיעו מספיק שחקני רכש במהלך חודש ינואר. במקביל להתפתחויות בגזרת המאמן, חלוץ הרכש איליה סוריאנו, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וגמר אתה עונה, נשלח על ידי הפועל רעננה בחזרה למולדתו והקבוצה תעמוד בחוזהו עד תום העונה.

אחרי 23 מחזורים בליגת העל, הפועל רעננה, שהפסידה אתמול למכבי נתניה בצורה דרמטית, ניצבת מתחת לקו האדום עם 16 נקודות, שני ניצחונות ו-20 שערי זכות בלבד. אביטן, שהצטרף כאמור באמצע העונה, רשם ניצחון אחד, ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסידם בעשרה משחקים בהם הדריך את הקבוצה במסגרת הליגה.


בינתיים הוא נשאר. ניסו אביטן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי