לוי: "המשחק הזה היה מאסט עבורנו. היה לנו חוסר מזל בחלון העברות"

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

מאמן בני יהודה דיבר לאחר ה-0:1 על אשדוד: "ניאבק על הסוף על המקום בפלייאוף העליון ועד שזה לא נגמר זה לא נגמר". בן שמעון הוסיף: "היה משחק מעט מוזר". וגם: מאיימבלה מספר על ההבדלים בין ישראל לפורטוגל

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד – קבוצתו שלא רק בן שמעון שהשיגה ארבע נקודות במשחקים האחרונים, קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי נגד בני יהודה באצטדיון הי"א, אך הם רשמו הפסד 1:0 כואב לבני יהודה שחיסל באופן כמעט סופי את הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון. בני יהודה מנגד, עדיין נמצאת חזק בתמונת הפלייאוף ונראה שהיא תיאבק על הכרטיס השישי על השנייה האחרונה.

המאמן המפסיד רן בן שמעון אמר: "אם אתה מפסיד אז התוצאה משקפת. נמשיך לשחק התקפי אבל ננסה לעשות זאת הרבה יותר חכם. אם יש לך הבקעה אחוזי נמוכים, אנחנו צריכים ויכולים להגיע ליותר מצבים. היה משחק מעט מוזר, ספגנו גול מוקדם ואז רדפנו אחריהם".

האם ההצהרות לפלייאוף העליון לא היו מוקדמות מדי: "אני מאמין שיש פה קבוצה יוצאת מן הכלל שרק צריך למצוא בה את האיזון, היינו מאוד דומיננטיים במחצית השנייה. אני רוצה לשחק כדורגל התקפי, אבל נעשה את זה הרבה יותר בחכמה".


"היה משחק מעט מוזר". רן בן שמעון מסכם את ההפסד (לירון מולדובן)

מה דעתך על ג'ימי מרין שערך בכורה: "הוא הגיע רק לפני שלושה ימים, אתמול הוא לא היה טוב, אבל ניתן לו את הזמן. אפשר לתת ביקורת על החברה האלה, אבל הם מאוד רצו, הם מאוד חרוצים. לא נגיע השנה לפלייאוף העליון אבל נבנית פה קבוצה טובה"

המאמן אלישע לוי אמר מנגד: "התמודדנו מול אשדוד שהיא קבוצת התקפה טובה, הם כמעט לא הגיעו למצבים ואנחנו הגענו להזדמנויות במחצית הראשונה. בחצי השני היה לנו יותר קשה אבל עדיין השגנו ניצחון מאוד משמעותי".

"זה היה משחק שזה מאסט מבחינתנו, היה לנו הפסד מאוד מאכזב לחדרה בשבוע שעבר אבל אנחנו תיקנו. אנחנו ניאבק על הסוף על המקום בפלייאוף העליון ועד שזה לא נגמר זה לא נגמר. אני חושב שאנחנו משחקים כדורגל טוב ומקווים להשתפר ממשחק למשחק".


"עד שזה לא נגמר זה לא נגמר". אלישע לוי לא מוותר על המקום בפלייאוף העליון (דני מרון)

על כובש השער מילאלי מאיימבלה: "זה מסוג השחקנים שבני יהודה צריכה, אמרתי בעבר שינואר זה חלון בעייתי אבל הוא שחקן טוב ויש לו מה להשתפר. היה לנו המון חוסר מזל בחלון העברות, היה קשר ששבר את הרגל, החלוץ שלא עובר בדיקות רפואיות. ואני באמת מקווה שלא יהיה לנו יותר מדי פצועים כדי שנמשיך באותה יכולת".

בהמשך גם מילאלי מאיימבלה שביקש שיקראו לו "מאיו" דיבר לאחר המשחק: "זה היה גול חשוב ושמח להיות כאן ולהיות חלק מהקבוצה טובה ומאמן מאוד טוב ואני מקווה שנמשיך לנצח. אני זקוק שהקבוצה גם תעזור לי. זה חשוב שנעבוד ביחד וכמו שאמרתי אני שמח להיות פה ואני מרגיש ביטחון מכל משחק. מה ההבדל בין ישראל ופורטוגל? יש הבדלים, שם זו הייתה ליגה שנייה, כאן המשחק יותר אגרסיבי ומהיר. והכדורגל איכותי יותר ואני מאוד מרוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי