אבוקסיס: "עד ההרחקה נראינו טוב מאוד, מצפה להרבה מאקולטסה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן ב"ש היה מרוצה לאחר ה-0:3 על נס ציונה: "חיכינו לניצחון כזה. למרות האדום הראינו אופי עד הסוף". על ההולנדי: "מוקדם לסכם אחרי משחק אחד". בלפר: "ביקשו ממני להישאר, לא יודע מה יהיה בעתיד"

(גודל טקסט)

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, הפועל באר שבע חזרה השיגה הערב (ראשון) את הניצחון המרשים ביותר שלה העונה בעידן יוסי אבוקסיס עם 0:3 חד צדדי על סקציה נס ציונה על אף שנותרה בעשרה שחקנים החל הדקה ה-41 בעקבות אדום של אור דדיה. בן שהר שלא כבש בארבעת המשחקים האחרונים כיכב במשחק עם צמד שערים ומיגל ויטור נעץ את המסמר האחרון.

אלטון אקולטסה היה שחקן הרכש היחיד אצל באר שבע שפתח בהרכב ונראה מצוין כאשר בישל את השער הראשון, בעוד אנתוני וארן לא הספיק להרשים את הקהל הביתי לאחר שעלה מהספסל בדקה ה-79.

מנגד בנס ציונה גם הזעזוע על הקווים לא עזר. המאמן הזמני ארז בלפר לא מנע הפסד שישי ברציפות לנועלת הטבלה שלא כבשה שער זכות במשך לא פחות מ-540 דקות, וביכולת כזאת יהיה לה קשה מאוד לשרוד בליגת העל.


ניצחון מוחץ להפועל באר שבע (דני מרון)

המאמן המנצח יוסי אבוקסיס אמר: "חיכינו לניצחון כזה, מחצית ראשונה נראינו טוב מאוד עד האדום ומאוד קשה לשחק בעשרה שחקנים, אבל מצד שני לא חזרנו אחורה. זה קשה מאוד לשחק ככה אבל הראינו אופי עד הסוף. אחלק את המשחק לשניים – מהאדום ועל האדום ועדיין היה משחק טוב".

על המשחק המרשים של אלטון אקולטסה: "אני לא אוהב לעשות סיכומים אחרי משחק אחד, אני מפצה ממנו להרבה, אבל עוד פעם יש דרך ארוכה. הזרים עשו את ההבדל? אני לא חושב גם הישראלים היו טובים מאוד".

צריך להביא חלוצים כדי להעיר את בן שהר: "הבאנו חלוצים כי לבן שהר קשה לשחק במשך 90 דקות כל פעם והיינו שהוא על סף פציעה, אני אמרתי לחברה שהם בוחרים את ההרכבים ולא אני. בכל קבוצה בסדר גודל שלנו חשוב שיהיו כמה חלוצים ואני שמח שצירפנו שחקנים טובים". לקראת המשחק נגד האקסית בני יהודה: "כמובן שזה לא עוד משחק רגיל, אבל שוב זה משחק חשוב לשתי הקבוצות".

בן שהר הוסיף: "ערב כיף סוף סוף, אחרי תקופה לא קלה ואני חושב שהשנייה הראשונה ראינו את באר שבע שאנחנו רוצים לראות. אני מאוד שמח, כולנו עובדים וגם יוסי עובד. אחרי השערים סימנתי לכיוון הספסל לכמה אנשים שאני מעריך, אבל לא נכנס לדברים האלה".

שוב הביאו חלוצים ונראה שזה עושה לך טוב: "אני חושב שתחרות עושה טוב לשחקנים ואני לוקח את זה רק כדבר חיובי. תמיד יגיעו שחקנים לחזק את הקבוצה וכל שחקן שמגיע אני שמח, אבל שוב אני צריך להתרכז בעצמי ואמשיך לעבוד קשה. קיבלנו טעימה לקבוצה שאנחנו רוצים לראות, אלטון שדרג אותנו והיינו צריכים לרענן את הקבוצה. יש פה שחקנים שרוצים להחזיר את הקבוצה החזקה שהיינו, אבל שוב אנחנו צריכים להמשיך הלאה".

ניצחון חלק ליוסי אבוקסיס (דני מרון)

ארז בלפר אמר מנגד: "טבילה קשה, כיף לנהל משחק בליגת העל. אולי הייתי בוחר במשחק אחר, נקווה לימים יותר טובים. באמת כולם האמינו, אבל לא הגבתי מספיק מהר בהתחלה, היינו מאוד רכים. לאחר מכן נכנסו טוב יותר, אבל נפלנו בפעולות הכי קטנות. נקווה שנראה טוב יותר בהמשך".

מה העתיד: "בזכות עמיר אני בכלל יכול לעמוד פה ועשיתי את קורס הפרו ואנחנו ביחסים טובים מאוד. ביקשו ממני להישאר בתיאום עם עמיר, לא יודע מה יהיה בעתיד".

האם יש לכם סיכוי לשרוד בליגה: "הטבלה לא משקרת, אנחנו מקום אחרון, ספגנו הכי הרבה והבקענו הכי מעט. אבל אני מאמין שצריך פה אמונה, ויש לנו משחקים נגד רעננה וק"ש פעמיים, הכל תלוי באמונה של השחקנים כי עובדים מאוד קשה ונראה מה יהיה".

ארז בלפר. הפסד במשחק הבכורה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי