נס ציונה לא ממהרת להחתים מאמן, בקבוצה נערכים למשחק קריטי נגד רעננה

ארז בלפר
ארז בלפר | דני מרון

אכזבה בנועלת הטבלה אחרי ההפסד השישי ברציפות, 3:0 להפועל ב"ש: "אם נפסיד בשבוע הבא - נרד". מחיר כרטיס יעמוד על עשרה שקלים. התלבטות בנוגע לאיש על הקווים, המאמן הזמני ארז בלפר: "יכול להצליח בליגת העל"

(גודל טקסט)
מה עוד אפשר להגיד על התקופה המסויטת שעוברת על סקציה נס ציונה. גם אתמול (ראשון) הקבוצה לא הצליחה לנצח והפסידה 3:0 להפועל באר שבע בטוטו טרנר, הפסד ליגה שישי ברציפות. יתרה מכך, בכל הרצף השלילי הנ"ל היא לא מצאה את הרשת והיא עומדת כבר על 540 דקות משחק ללא כיבוש.
 
 
מי שעמד על הקווים במשחק הראשון שאחרי פיטוריו של עמיר תורג'מן היה כידוע ארז בלפר, שלאורך שנים נחשב ליד ימינו של המאמן היוצא. תחילה תוכנן כי יישאר באופן זמני על הקווים למשחק אחד וקיבל את ברכת הדרך מתורג'מן, אך לעת עתה בנס ציונה לא ממהרים עם מינוי מאמן חדש.
 
 
למרות השמות שהוזכרו בנוגע למשרה (אורי גוטמן, גיא צרפתי ואריק בנאדו), כרגע לא נעשו יותר מגישושים מצד המועדון עמם, ובלפר עשוי להמשיך בינתיים. "אני מאמין בעצמי ובטוח שאם אאמן קבוצה בליגת העל אני יכול להצליח", אמר המאמן הזמני לאחר ההפסד לקבוצה של יוסי אבוקסיס אמש.


ארז בלפר. ימשיך בינתיים (דני מרון)

 
 
בלפר בחר לעלות אתמול בסופו של דבר במערך של שלושה בלמים, כאשר דור כוכב ערך בכורה ושיחק על כל הקו הימני, תפקיד אותו לא מילא פעמים רבות בקריירה, אלא במשחקים ספורים  בהפועל עפולה. יחמיר היקה ערך אף הוא בכורה ורשם 90 דקות. שחקן רכש נוסף, אייל שטרכמן, טרם נכלל בסגל בעקבות כושר משחק לקוי.
 
 
ב"ש כתשה בתחילת המשחק את נס ציונה,הובילה 0:2 אחרי 31 דקות ובמועדון הודו: "זה לא היה יום טוב שלנו בהגנה. אולי היינו צריכים חיזוק גם בעמדות האלה". האדום שקיבל אור דדיה מהאדומים בדקה ה-41 החזיר את הקבוצה למשחק, ורז שטיין כמעט כבש רגע לפני סיום המחצית, אך כדור חופשי שלו הלך אל המשקוף רגע לפני המחצית. בהפסקה עצמה בלפר ביקש מהשחקנים לבצע לחץ גבוה במטרה להשיג שער מהיר ולחזור למשחק, אך הניסיונות לא צלחו גם מול עשרה שחקנים.
 
 
"הגענו עם אמונה אמיתית שהיום זה היום ואנחנו הולכים להשיג תוצאה טובה. באנו באווירה של יציאה למלחמה", אמר שחקן בקבוצה. "חייבים לשמור על אנרגיות טובות בתקופה הקרובה. כשנבקיע הכל ייפתח לנו. מעכשיו יש לנו רק מלחמות ואין יותר תירוצים. יש עוד עשרה משחקים עד סיום העונה ונצטרך לנצח קבוצות שפחות או יותר ברמה שלנו בפלייאוף התחתון".

דור כוכב. ערך בכורה בקבוצתו החדשה ושיחק דווקא כמגן ימני (דני מרון)
 

 
במחזור הבא תפגוש הקבוצה לקרב תחתית לוהט את הקבוצה השנייה שנמצאת מתחת לקו האדום, הפועל רעננה ובמועדון אמרו: "אם נפסיד לרעננה אז כבר יהיה קשה לשרוד בליגה". מי שצפוי לחזור ל-11 הוא סאקו טורה, שנעדר מול ב"ש בעקבות צהובים, כאשר שי אליאס הפצוע עדיין נמצא בספק להתמודדות החשובה. במועדון רוצים שיגיע כמה שיותר קהל לדחוף את השחקנים והחליטו שמחיר לכרטיס יעמוד על עשרה שקלים בלבד.

כמו כן, לראשונה בהיסטוריה, קבוצה מליגת העל תגייס כספים באמצעות קמפיין "גיוס המונים" לטובת קידום וטיפוח מחלקת הנוער. בנס ציונה השיקו לפני מספר ימים את הקמפיין, כאשר היעד שנקבע הוא 150,000 ש"ח במטרה לטפח ולהשביח את המחלקה הצעירה, על מנת לגדל דור עתיד ראוי. כיום, מחלקת הנוער של המועדון מונה כ-450 ילדים בקבוצות הליגה ובית הספר לכדורגל. ישנם שלושה מגרשי אימונים השייכים לעיריית נס ציונה ובשימוש המועדון. המטרה לטווח הארוך היא להכפיל את כמות הילדים ובני הנוער המשתייכים למועדון, תוך הגדלת התשתיות והמשאבים העומדים לרשות המועדון.


יו'ר המועדון, דודו עוז: "השאיפה היא לבנות מחלקות בריאות בכל הגילאים, שיהוו מוקד עלייה לרגל לילדים ובני נוער ובעתיד גם בוגרים בצורה ספורטיבית ונאותה לאורך שנים, מועדון שיהיה מכובד במדינת ישראל. אני רוצה להגיע למצב שאנחנו נהווה עיר בירה ספורטיבית לכל אזור השפלה, ושילדים ירצו להגיע וללבוש את המדים הכתומים של הסקציה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי