Sport1 Banner

אלישע לוי מרוצה ממאיו, במועדון פירגנו: "זה בינגו גדול"

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

חלוץ הרכש החדש התאקלם נהדר בבני יהודה. גורם: "יכולנו לראות את זה כבר בטדי כשפתח בהרכב מייד". המאמן על חלון ההעברות: "לא זוכר כזה חוסר מזל". בלטקסה אחרי אשדוד: "ידענו שאם לא ננצח, חלום הפלייאוף ייגמר"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה גברה אתמול (ראשון) 0:1 על מ.ס אשדוד והשיגה ניצחון חשוב בקרב על הפלייאוף העליון. כשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה הסדירה, מחזיקת הגביע מדורגת במקום השמיני במרחק שתי נקודות מהשישית בטבלה. שבוע לא פשוט עבר על הקבוצה של אלישע לוי שהרגישה שעשתה צעד ענק לאחור עם ההפסד להפועל חדרה, והתחושה הייתה שאיבוד נקודות נוסף באשדוד ישאיר את הקבוצה מחוץ לתמונה.

מי שקיבל את רוב המחמאות היה חלוץ הרכש הדרום אפריקאי, מילאלי "מאיו" מאייאמבלה, שהציג יכולת טובה וגם כבש את שער הניצחון החשוב. "מאיו זה בינגו", אמר גורם במועדון. "יכולנו לראות את זה כבר במשחק הראשון שלו בטדי, כשהוא פתח אחרי אימון וחצי עם הקבוצה. זה שחקן שהוסיף לנו המון בחלק ההתקפי ואין ספק שהוא עוד יילך וישתפר, ככל שהזמן יעבור", הוסיף הגורם.

המאמן אלישע לוי התייחס לרכש מאייאמבלה שהגיע במסגרת חלון ההעברות ואמר: "זה באמת לא פשוט, שחקן נמצא כאן פחות משבועיים וכבר נכנס ישר להרכב. הוא מתאקלם ומשתדל מאוד. בחלון ההעברות הזה עבדנו מאוד קשה והיה לנו מזל רע כזה שאני לא זוכר. הבאנו את יוסיף מוסא, שאמור היה לשחק במרכז השדה, והוא נפצע ושבר את הרגל. עוד שחקן אחד שאמור היה לבוא, לא עבר את הבדיקות (השבדי עומאר אדהרי, ר"ב). בדקנו עוד שלושה-ארבעה אחרים וכל אחד היה לא רלוונטי מסיבה אחרת. אבל אני שמח שיש לנו סגל טוב, שמאמין בעצמו ומכפר על חוסרים כאלה ואחרים ואנחנו מצליחים תוך כדי גם לשחק יותר טוב וגם לנצח".


שחקני בני יהודה חוגגים. ניצחון חשוב בקרב על הפלייאוף העליון (דני מרון)

"אנחנו יוצאים מאוד מרוצים", הוסיף המגן מתן בלטקסה בסיום המשחק. "תוכנית המשחק שלנו די עבדה, הצלחנו להבקיע די מוקדם וידענו שאם נסגור טוב בהגנה, נוכל גם לצאת קדימה ואם נשמור על שער נקי אז נוכל לנצח את המשחק. הרגשנו שאם לא ננצח את המשחק הזה, אז מבחינתנו החלומות על הפלייאוף ייגמרו ואני מאוד שמח שעשינו את זה, אנחנו חזק במאבק. יש עוד שלושה משחקים והכל יכול לקרות"

המשחק נגד הפועל באר שבע במחזור הקרוב: "כל משחק חשוב ואלה עוד שלוש נקודות שאם ניקח אותן נהיה עוד יותר חזק בתמונה. מעכשיו אנחנו מתעסקים רק בזה". כשנשאל על שחקני החיזוק שהגיעו בינואר ענה: "החיבור מצוין עם כל השחקנים שהגיעו. אנחנו מקבלים אותם יפה מאוד, עוזרים להם ותומכים בהם בכל מה שצריך, על המגרש ומחוצה לו, אין תלונות".

בלטקסה נשאל האם לקבוצתו יהיה מה למכור בפלייאוף העליון והשיב: "אתם תרא. עשינו תוצאות יפות כמעט מול כל הגדולות. נגד מכבי תל אביב עשינו תיקו בתחילת העונה, ניצחנו כבר את בית"ר ירושלים, ניצחנו את הפועל באר שבע. אם נגיע לשם אני מאמין שנעשה עבודה טובה. אבל קודם כל צריך להגיע לשם".

מתן בלטקסה (דני מרון)

עוד באותו נושא: אלישע לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי