הצוות המקצועי של מכבי חיפה ביקר בכותל לפני המשחק: "גם עזרה מהקדוש ברוך הוא חשובה בעונה כזו"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | עומרי שטיין

בקבוצה ניקו את הראש שעות ספורות לפני הקרב החשוב נגד בית"ר ירושלים. מאמן הכושר העביר הוראות מיוחדות לחימום לפני המשחק בשל מזג האוויר הצפוי. התלבטות בין חזיזה לפלקושצ'נקו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מצפה למשחק הגדול הערב (20:15) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים. הירוקים רוצים לנצל את התיקו של מכבי תל אביב ולצמק את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד. מנגד, במועדון זוכרים כי בכל ההזדמנויות האחרונות בהן הייתה אפשרות כזו – השחקנים לא הצליחו לעמוד בלחץ ומעדיפים להתרכז אך ורק במשחק הערב. קיימת דריכות שיא. המאמן מרקו בלבול ביקש אף הוא משחקניו לא לעשות חישובים.

אנשי הצוות המקצועי עברו בדרך למשחק גם בכותל המערבי בתקווה כי תפילה עשויה לעזור גם כן להבאת שלושת הנקודות לחיפה. גורם במועדון התייחס לכך ואמר: "גם עזרה מהקדוש ברוך הוא חשובה בעונה כזאת". במועדון גם מייחסים חשיבות רבה למזג האוויר הקר שצפוי הערב. מאמן הכושר ניל קלארק העביר הוראות מיוחדות לחימום לפני המשחק וגם ביקש משחקני הספסל לשמור על חום הגוף ולהיות מוכנים בכל רגע גם במהלך המשחק.

מבחינת ההרכב, נראה כי בלבול ימשיך עם הרכב דומה להרכב שהביס 0:5 את הפועל תל אביב לפני כשבוע, אך עדיין מתלבט בין מקסים פלקושצנקו לבין דולב חזיזה. בחיפה מאמינים כי הצד הימני שלהם שיכלול את ארנסט מאבוקה ואולי חזיזה עשוי להיות משמעותי בכדי להביא את הניצחון.

כמו בכל משחקי החוץ העונה גם הפעם קהל ירוק גדול יגיע כאשר כבר כ-6500 אוהדים הבטיחו את מקומם בטדי וחלק מהאוהדים של חיפה שגרים במרכז הארץ צפוייים להגיע בסמוך למשחק.


פלקושצ'נקו. עשוי להמשיך בהרכב (עומרי שטיין)

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, מקסים פלקוש'צנקו (דולב חזיזה), צארון שרי, יאניק ווילדחסוט וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי