בלבול: "אני כועס על הדרך בה שיחקנו". לביא: "לא מוטרדים"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן מכבי חיפה אחרי ההפסד לבית"ר: "זו פעם שלישית שאנחנו לא מצליחים לצמצם את הפער ממכבי ת"א, נצטרך ללמוד לעמוד בלחץ". הקפטן הסביר: "אנחנו צריכים לשחק כדורגל יותר טוב"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיבלה הערב (שני) הזדמנות לצמק את הפער ממכבי תל אביב לשלוש נקודות, אך בדומה למשחק מול הפועל כפר סבא – הקבוצה של מרקו בלבול בעטה בדלי ונוצחה 2:0 בטדי על ידי בית"ר ירושלים. אלירן עטר, בהופעת הבכורה שלו בצהוב-שחור, דייק מהנקודה הלבנה (26) ופרדי פלומיין חתם בתוספת הזמן בבעיטה לא ישירה מתוך הרחבה.

בסיום ההתמודדות פרצה על כר הדשא מהומה בין שחקני הקבוצות, לאחר שפלומיין בחר להקניט את אוהדי מכבי חיפה בזמן חגיגת השער השני וחימם את האווירה שהייתה רותחת גם כך.

מרקו בלבול המאוכזב סיכם: "באנו כמובן במטרה לנצח ועלינו עם אותו הרכב שניצח את הפועל תל אביב, אבל החצי ראשון שלנו לא היה טוב. לא היינו מדויקים ובית"ר היו יותר אגרסיביים מאיתנו. החצי שני היה קצת יותר טוב, אבל גם בו לא הגענו למספיק מצבים. אני חושב שבכל זאת היינו יכולים להבקיע את השערים שלנו, אך יש גם ימים כאלה שהכדור לא נכנס. הפנים קדימה, אני סומך על השחקנים שלי".

על כך שמכבי חיפה שוב לא הצליחה להוריד את הפער ממכבי תל אביב: "עם עובדות אי אפשר להתווכח, זו פעם שלישית שאנחנו לא מצליחים לצמצם את הפער מהם. יש לנו קבוצה טובה שמשחקת כדורגל פנטסטי ברוב שלבי העונה. לפני כמה ימים שיבחתם אותנו – כשאנחנו מנצחים אנחנו מועמדים לאליפות וכשלא אז לא? נצטרך להמשיך בדרך שלנו ולשפר את מה שצריך לשפר. איבדנו כדורים בצורה נוראית היום, אבל לא ויתרנו על המשחק ויש גם דברים טובים שאני לוקח איתי".


בעיה מנטלית? שחקני מכבי חיפה (דני מרון)

על כך שבית"ר ירושלים שלטה באמצע: "כשאתה מפסיד, אז ההרכב והחילופים הם לא בסדר – אנחנו חכמים בדיעבד. אני סבור שכן הייתה לנו שליטה מסוימת במרכז המגרש במחצית השנייה וכן הגענו למצבים שלנו, אבל זה היה יום כזה ששום דבר לא הלך. נעשה את השינוי כבר ביום שבת מול הפועל חדרה".

האם הוא טעה במשהו: "אני תמיד בודק את עצמי, גם כשאני מנצח 0:5 במשחק מעולה. ניתחנו אחרי הפועל תל אביב את הווידאו והראינו לשחקנים מה אפשר לשפר. אני יכול לומר לכם דבר אחד: מעבר לזה שלא שיחקנו טוב היום, מכבי חיפה משחקת כדורגל פנטסטי לאורך כל העונה וכובשת הכי הרבה שערים. יש ימים שהכדור פשוט לא נכנס וכך קרה היום".

האם מכבי חיפה עדיין במירוץ האליפות: "מכבי חיפה עשתה מהפך אדיר השנה ונסקה לשמיים מכל הבחינות ובכל פרמטר. היא צריכה להמשיך להשתפר ולהיות טובה יותר. יש לנו סגל צעיר שלומד ומשתפר, נצטרך ללמוד לעמוד בלחץ של משחק כזה. אל תשכחו ששיחקנו בטדי נגד בית"ר, שעשתה רכש מדהים בקיץ וגם עכשיו בינואר. כולם מתקשים ומאבדים נקודות בליגה הזו. אנחנו רוצים להילחם, להיות נחושים ולא לוותר על העונה הזו. זו עונה חלומית, אבל עדיין לא השגנו שום דבר".


"הקהל מלווה אותנו בהמוניו לכל מגרש, זה בזכות הציפיות שאנחנו יצרנו" (דני מרון)

על הקהל הרב שהגיע: "השנה מכבי חיפה מצליחה למלא את סמי עופר, זה קורה בזכות השחקנים האלה שעושים משחקים מעולים. הקהל מלווה אותנו בהמוניו לכל משחק חוץ, אבל זה בזכות מה שאנחנו עשינו והציפיות שאנחנו יצרנו. זה לא היה משחק טוב שלנו היום ואני ממש כועס על הדרך שבה שיחקנו, אבל אני יותר מאוכזב מזה שאיבדנו שלוש נקודות יקרות".

הקפטן נטע לביא אמר: "לא שיחקנו טוב ולא פתחנו טוב. אחר כך החמצנו פנדל ועוד כמה מצבים ונכנסנו ללחץ. אין לנו ברירה אלא להסתכל קדימה. ההבדל מהמשחק מול הפועל תל אביב? אי אפשר להסביר. טדי זה מגרש קשה, אולי בין השניים הכי קשים בליגה. נצטרך לעבוד קשה, לתקן את מה שצריך ולהיות חדים יותר בהמשך".

הפער ממכבי תל אביב: "כמו שאמרתי, אין לי הסבר. אני לא יודע מה לא הלך לנו היום, נבדוק את המשחק ונסתכל קדימה. לא עומדים בלחץ? זה לא קשור, אנחנו צריכים לשחק כדורגל יותר טוב ולנצח משחקים. אני לא חושב שמשהו מטריד אותנו, היינו צריכים לשחק כדורגל טוב יותר היום, אבל כל מה שעשינו עד עכשיו לא יברח לנו. אנחנו צריכים לשחק כדורגל יותר טוב, זה בטוח. אליפות? אם נשחק טוב יותר, אז נתקדם משם".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי