בבית"ר ירושלים ישוחחו עם הזרים: "אסור להיגרר לפרובוקציות"

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | דני מרון

לצד התמיכה בפלומיין, במועדון מבינים: אוהדים בודדים עלולים לגרום לנזק ומתוך חשש שינסו להתריס כנגד שחקנים נוספים, ישוחחו עם השחקנים. בהתאחדות מעריכים: ייתכן ובית הדין יקל בעונשה של מכבי חיפה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תעמוד היום (רביעי) לדין שלוש פעמים, זאת בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים במשחק מול הפועל כפר סבא, בגין פגיעה על ידי אוהדים והתפרעות אוהדים במשחק מול בני יהודה ובגין התפרעות אוהדים במשחק נגד מכבי חיפה. ההעמדה לדין, שתגרור קנס כספי ואולי אף מעבר לכך, אמורה הייתה להתרחש במקביל דיון סביב סאגת פרדי פלומיין, אולם לבקשת מכבי חיפה נדחה הדיון המשמעתי בעניינה.

בבית"ר הזכירו אתמול כי מדובר בהמשך לאירוע הגזעני מהמשחק הקודם בין הקבוצות, בו טען אנטואן קונטה ששמע נהמות מהקהל. בדומה למקרה הקודם, שופט המשחק והמשקיף לא זיהו אירוע כזה גם לאחר תשאול של אנשי אבטחה ושיפוט שהיה במקום, והסתמכו על עדות השחקן. האירוע היחיד שצוין בדוח הוא נהיות מהיציע בסיום המשחק, לאחר האקט המחאתי שביצע פלומיין.

אז מה בכל זאת בית הדין ייקח בחשבון? ראשית, את דוח המשקיף. מכיוון שלא הייתה עדות לנושא הנהמות, ייתכן כי בית הדין לא ישלול את הטענות כי אכן נשמעו, כפי שהשחקן טוען, אך ייתכן ואב בית הדין יקל בעונש. שנית, אומרים גורמים בהתאחדות, מכבי חיפה עשתה הכל כדי לגנות את הפעולות של האוהדים הבודדים וייתכן שהדבר יהווה שיקול בהחלטה.


לוי ופלומיין לאחר העימות בסיום (דני מרון)

אחרי יומיים חופש, פלומיין יחזור מחר, יחד עם שחקני הקבוצה, לאימונים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. בבית"ר מתכוונים להעיר לשחקן כדי שינסה להימנע מאקט מחאתי גם במקרים קיצוניים, משום שרק לאחרונה חזר מהרחקה של שלושה משחקים ובמועדון חוששים שהתופעה תימשך גם במשחקים הקרובים, כדי לנסות ולהוציא מספר שחקנים מפוקוס. ייתכן ומספר שחקנים יילקחו לשיחה בעקבות העניין הזה, מתוך חשש שהתנהגות הקהל תיפגע בקבוצה. "אוהדים בודדים מנסים להתריס כי הם מכירים את הרגישות, המובנית מאליה אגב, של מספר שחקנים אצלנו. אסור לנו להיגרר לשם", אמרו בבית"ר.

בנושא אחר: הפציעות של ליוואי גרסיה ודן איינבינדר, שיחזרו בעוד שלושה שבועות, לא גרמו לפניקה במערכת. "אלירן עטר ואופיר קריאף נראים מצוין, יש עוד שחקנים שמתחרים על חולצת ההרכב. זאת בדיוק הסיבה שהיה צריך להרחיב את הסגל", אמרו במועדון. רוני לוי ומשה חוגג ייפגשו בימים הקרובים במטרה להכריז רשמית על המשך דרכו של המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי