אוהדי באר שבע זועמים: "למה שניסע 130 קילומטר למשחק בית?"

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

כעס גדול מצד הקהל על החלטת המועדון לשחק בנתניה ולא בטדי: "מענישים אלפים בגלל כמה מטומטמים". וגם, הצעה להנהלה: "כרטיסים במחיר מבצע לאלה שאין להם מנוי". המתחם החדש של משרדי הקבוצה יקרא על שם נעים ברזני

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מרוצים לאחר הניצחון 0:3 על סקציה נס ציונה ורוצים לשמר את המומנטום עד לפלייאוף העליון. אולם, עונש משחק הרדיוס שספגה הקבוצה מבית הדין מעיב על מצב הרוח, בעיקר של אוהדי הקבוצה. באר שבע תארח את הפועל כפר סבא באצטדיון בנתניה ביום ראשון בעוד כשבוע וחצי. כזכור, הקבוצה נענשה בשל קריאות גזעניות שהשמיעו חלק מאוהדיה במהלך המשחק נגד עירוני קריית שמונה.

בהנהלת הקבוצה בדקו מספר אפשרויות לקיום המשחק והאופציה המועדפת הייתה לשחק באצטדיון בלומפילד ביפו, אך האפשרות הזו ירדה מהפרק לאחר שאנשי האצטדיון העדיפו שלא יתקיים בו משחק יממה לפני הדרבי התל אביבי. 

מבין האופציות שנותרו, אצטדיון טדי בירושלים והאצטדיון בנתניה, נבחר בסופו של דבר האצטדיון בעיר היהלומים על אף שמדובר באופציה הרחוקה יותר, והאוהדים לא מרוצים. "למה אנחנו צריכים לנסוע 130 קילומטרים כדי לראות משחק בית שלנו? מענישים כמה אלפי אנשים בגלל כמה מטומטמים. אנחנו מקווים שההנהלה תבוא לקראת האוהדים שאין להם מנויים ותמכור כרטיסים במחיר מבצע, כדי שלפחות ישתלם לנסוע עד נתניה".


אוהדי הפועל באר שבע זועמים (דני מרון)

לקראת המשחק הקרוב נגד בני יהודה, מחזיקת הגביע, אנתוני וארן צפוי להחליף את החלוץ בן שהר אם לא יהיה כשיר לשחק. בסיבוב הקודם, רק נזכיר, נכנעה באר שבע בטוטו טרנר 2:1 לקבוצה שעל הקווים שלה עמד אז יוסי אבוקסיס.

בתוך כך, עריית באר שבע הודיעה כי המתחם החדש בו נמצאים משרדי הפועל באר שבע המכונה "הבית האדום", יקרא על שמו של נעים ברזני ז"ל, יו"ר הקבוצה בשנות ה-60 וה-70.




הבית האדום (באדיבות עיריית באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי