גאנם וסימאו עשויים לערוך בכורה בב"ש נגד בני יהודה

קייס גאנם
קייס גאנם | הפועל "תדיראן" באר שבע

יוסי אבוקסיס, שיפגוש את האקסית בשבת (17:10 בספורט3), שוקל לשלב את שחקני הרכש ומתלבט לגבי שיתופו של שהר. קלטינס בספק, ספורי החלים מפציעה וייתכן כי יהיה בסגל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשלים היום (חמישי) את הכנותיה למשחק החוץ מול בני יהודה בשבת (ישיר בספורט 3 ב-17:10), שם תנסה לחבר ניצחון שני ברציפות שישאיר אותה קרובה לבית"ר ירושלים המדורגת שלישית ובמקביל לשמור על טווח ביטחון משאר הקבוצות הנאבקות על מקום בפלייאוף העליון.

המפגש עם הכתומים יהיה מיוחד בעיקר עבור יוסי אבוקסיס, שהדריך את הקבוצה משכונת התקווה בשנתיים האחרונות האחרונות והוביל אותה לזכייה בגביע המדינה אשתקד. אבוקסיס נוטה שלא לבצע שינויים גדולים ב-11 שפתח נגד נס ציונה. הקפטן בן ביטון צפוי לשוב להרכב על חשבונו של אור דדיה המורחק.

מי שעשוי לקבל דקות ראשונות הוא קייס גאנם, חלוץ הרכש שסיים לרצות עונש הרחקה בגין ספיגת כרטיס צהוב תשיעי עונה. גאנם צפוי להיכלל בסגל וכאמור, ייתכן וישחק לראשונה בקבוצתו החדשה. באר שבע מתכננת לשלב גם את דויד סימאו הפורטוגלי, שהצטרף לקבוצה בחלון ההעברות, אולם הקשר עדיין לא בכושר משחק ואבוקסיס מתכוון לשלב אותו בהדרגה.

דויד סימאו. אבוקסיס ישלבו בהדרגה (זאב דיקמן)
דויד סימאו. אבוקסיס ישלבו בהדרגה (זאב דיקמן)

רמזי ספורי עשוי לשוב לסגל אחרי שלושה שבועות בהם נעדר בשל פריקת כתף. בבירת הנגב מעריכים כי בן שהר, שסבל מכאבים במפשעה במהלך משחק הניצחון על נס ציונה, יהיה כשיר לבני יהודה ועד המשחק אבוקסיס יחליט האם לפתוח איתו או להעניק לו מנוחה. במקרה ששהר ינוח, אנתוני וארן יתפוס את מקומו בהרכב.

שיתופו של דויד קלטינס, שמתאושש משבר בזרת כף רגלו, מוטל בספק. באשר ללואי טאהא, שחזר השבוע לאימונים לאחר שסבל משיתוק בעצב הפנים, בקבוצה יתנו לו את הזמן לחזור לעניינים ומעריכים כי יקח לו זמן לחזור לכושר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי