במכבי חיפה התלוננו: כסף נגנב בטדי מבלבול ומספר אנשי צוות נוספים

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

בקבוצה מהכרמל הגישו תלונה במשטרה על כך שבמהלך ההפסד לבית"ר נגנבו מאות שקלים מהתיקים של המאמן, מאמן הכושר ומאמן השוערים. לקראת חדרה, בלבול: "הליגה מעניינת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה הגיעו היום (חמישי) בשעות הצהריים למשטרת חיפה והגישו תלונה על כך שבמהלך ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים ביום שני האחרון נגנבו מאות שקלים מחדר המאמנים מהתיקים של המאמן מרקו בלבול, מאמן הכושר אורי הראל ומאמן השוערים גיורא אנטמן, והמשטרה החלה לבדוק את הנושא. בבית"ר ירושלים אמרו כי מיד עם קבלת התלונה מאנשי מכבי חיפה, החל צוות האבטחה של אצטדיון טדי לבדוק את הנושא. "אנו עומדים בקשר רציף עם הקבוצה", נמסר.

בתוך כך, אחרי שהירוקים שוב פספסו הזדמנות לצמצם את הפער ממכבי תל אביב כשנכנעו לירושלמים, בדיוק כמו במשחק נגד כפר סבא, עלו המון סימני השאלה כלפי התנהלותו של מרקו בלבול תחת לחץ. לקראת המשחק נגד הפועל חדרה (שבת, 19:35, ספורט3) התייצב המאמן למסיבת עיתונאים ודיבר על היריבה, ההפסד הנוסף וכמובן על מאבק האליפות מול מכבי תל אביב.

נתח את ההפסד לבית"ר ירושלים: "הפסדנו שלוש נקודות יקרות מאוד במאבקים שלנו, מבחינה מקצועית לא עשינו את העבודה שלנו. איבדנו המון כדורים, בחצי השני הגענו לכמה מצבים וממשיכים קדימה מפה נקסט. היו לנו המון משחקים מצוינים בטרנר, יש לנו משחקים שבמחצית הראשונה טובים יותר וכאלה שבשנייה טובים יותר, אבל בסך הכל אנחנו משחקים כדורגל מצוין".


"איבדנו נקודות יקרות". שחקני מכבי חיפה (דני מרון)

הפעם תשחקו לפני מכבי תל אביב. האם יהיה פחות לחץ: "אין קשר, תמיד יהיה לחץ. תמיד יהיו ציפיות ממכבי חיפה, ואני שמח שאנחנו מצדיקים את הלחץ הזה. השחקנים מגלים מוטיבציה ובאים מרוכזים מאוד ועובדים קשה. אנחנו נהנים מכדורגל טוב ורוצים להמשיך".

אולי הסגל פחות איכותי מזה של מכבי תל אביב: "אנחנו מסתכלים על עצמינו. יש לנו סגל טוב והקהל מצביע ברגליים. השחקנים מקצוענים עובדים קשה, אני מאמין שיעשו עבודה טובה בהמשך".

רוני לוי חיבק בסיום את ירדן שועה, התייחסותך: "אני גם לוחץ לשחקנים של היריבה ידיים, זה דבר לגיטימי בספורט".

הגיעו כמעט 8,000 אוהדים בטדי ומכבי חיפה החליטה לפצות אותם. מה יש לך לומר להם: "ראיתי אותם מעודדים את השחקנים בסיום המשחק, שזה היה מדהים. הם באים לכל משחק, בית חוץ. גם הם יודעים שיש משחקים טובים יותר ופחות. כדורגל הוא דינמי ואנחנו כן רוצים לגרום לקהל שלנו ליהנות, אבל גם יהיו משחקים קשים. הליגה אבל מאוד מעניינת, השנה אנשים נהנים מהליגה".


"השחקנים יעשו עבודה טובה בהמשך". בלבול מאמין בשחקניו (דני מרון)

למה כל פעם שמכבי תל אביב מאבדת גם אתם מפסידים: "הסיבה העיקרית לזה שהכל קרוב וכולם מאבדים נקודות, זו ליגה מאוד חזקה. אין קבוצות חלשות, כולן מאבדות נקודות. אנחנו נמצאים ביישורת האחרונה של הליגה הסדירה, המשחקים יהיו יותר קשים ואנחנו צריכים להתקדם, מעולם לא הסתרתי שהמטרה שלנו היא ללכת הכי רחוק בכל התארים. אני אזכיר לכם כמה לחץ היה באוגוסט ואמרתי שיש לי סגל מצוין, סמכתי עליהם אז וגם היום".


האם יהיו שינויים בהרכב לקראת הפועל חדרה
: "אנחנו תמיד עושים מה שנכון לקבוצה, אנחנו עושים את ההתאמות לכל משחק, ההחלטות תמיד מקצועיות וזה תמיד הכי חשוב לנצח כמה שיותר משחקים".


"הפועל חדרה היא קבוצת פלייאוף עליון טהורה". שרון מימר (דני מרון)

מה דעתך על אימון הנבחרת הפנימי: "לא תהיה לזה השפעה, השחקנים יעשו את האימון איתנו, ייראו וידאו ויגיעו מוכנים לשבת".

על הפועל חדרה: "כל משחק הוא מאוד משמעותי עבורנו, אנחנו משחקים נגד קבוצת פלייאוף עליון טהורה וזה אומר הכל, אבל מכבי חיפה צריכה לבוא ממוקדת ולקחת שלוש נקודות יקרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי