זהבי: "לא לשחק עד יוני זה לא נורמלי. חזרה למכבי? ספקולציות"

ערן זהבי, עומרי בן הרוש
ערן זהבי, עומרי בן הרוש | אודי ציטיאט, סקופיה

הסיכויים שיחזור ללבוש צהוב ("לא רוצה לחשוב רחוק מידי"), המצב בסין ("לא נעים"), הכושר בו הוא נמצא ("מאתגר") והחלום להעפיל ליורו ("הכי רוצה בעולם"). הכוכב עשה סדר לפני סקוטלנד

(גודל טקסט)
כחודש וחצי לפני חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020 בסקוטלנד, נבחרת ישראל קיימה היום (שלישי) אימון בבית הנבחרת בשפיים. הליגיונרים היחידים שהופיעו הם ערן זהבי ודיא סבע, אשר ממתינים להתפתחויות בליגה הסינית שמושבתת בשל נגיף הקורונה ובינתיים מתאמנים במכבי תל אביב ובמכבי נתניה בהתאמה.

ערן זהבי, כוכב הנבחרת, התייחס לכושר בו הוא נמצא: "אני מרגיש טוב. הייתי בחופשה קצרה ועכשיו עבורי זה טרום עונה. אני מרגיש כמו לפני כל תחילת עונה בסין. היינו אמורים להתחיל בפברואר, אבל פתאום החופשה התארכה והפכה להיות נורמלית כמו בשנים קודמות. אני מצפה מעצמי ליותר ממה שאתם חושבים ואעשה הכל כדי להגיע בכושר הטוב ביותר למשחק בסקוטלנד. יש לי עוד מחנה אימון עם הקבוצה, משחקי הכנה וגם פה בנבחרת ובמכבי תל אביב דואגים לעשות את כל מה שאפשר ועוזרים לי להגיע למשחקי הנבחרת בכושר בו אני צריך להגיע. אני מאמין שיהיה טוב".

על הסיכויים להעפיל ליורו 2020: "זה דבר שמאוד מאוד חסר לי בקריירה ואני הכי רוצה אותו בעולם, אבל המשימה לא תהיה קלה ואנחנו נצטרך לסבול בשביל להשיג את מה שאנחנו רוצים. כולם פה מבינים את המשמעות. לי זו תהיה אולי ההזדמנות האחרונה ואני לא יודע אם הזדמנות כזו תחזור שוב. ברור שניתן את הכל וננסה לעשות את זה, בשביל זה אנחנו פה".


לא רוצה לחשוב רחוק מידי. ערן זהבי (מכבי תל אביב)

האם קיים סיכוי שהוא יחזור לשחק במדי מכבי תל אביב: "אני לא חי מספקולציות, כרגע לא מדברים על זה. יש לי בקרוב מחנה אימון עם הקבוצה שלי, באפריל אמורה להתחיל הליגה ובסופו של דבר "הטרגדיה" היא שהפסדנו ארבעה משחקי ליגה עד כה. מה יהיה? אני לא יודע לומר. אם יקרה מצב כזה, אני בטוח שפיפ"א או כל מיני גורמים אחרים יעניקו פתרונות לשחקנים ותהיה אפשרות לשחק, כי ברור שזה לא דבר נורמלי לא לשחק כדורגל עד יוני. אני לא רוצה לחשוב רחוק מידי, כי כרגע זה לא המצב ואני לא מתעסק בזה".

האימונים במכבי תל אביב: "התחלתי את העונה וכבר היינו לקראת יציאה למחנה, כך שזו לא טרגדיה כמו שאנשים חושבים ומפחדים שאני לא בכושר. אני מאוד מעריך את מה שמכבי תל אביב עשו עבורי, אבל פתאום לצאת מהמסגרת ולהתאים את עצמך למסגרות אחרות, זה לא פשוט. זו לא הסביבה שלך כי אתה לא יכול להתחרות בשבת, אז אתה גם לא יכול לתת מעצמך 200 אחוז באימון. בסוף אתה שם בשביל לעזור ואתה מכבד את המקום שאתה נמצא בו. בעוד שבועיים אצא למחנה אימון עם הקבוצה, יהיו משחקי ידידות והם (אנשי גוואנגז'ו) יודעים שאני אשחק בכולם 90 דקות. זה יהיה יותר הכנה למשחקי הנבחרת ולא הכנה למשחקי הקבוצה. אני מאמין שאגיע בכושר טוב, אתם מכירים אותי ויודעים שאעבוד קשה בשביל לעשות את זה. אני מאמין בעצמי ואני לוקח את זה כאתגר".

המצב הקשה בסין: "המצב לא נעים בכלל. בעיר שלי, בגוואנגז'ו, לא מרגישים את זה כל כך. אמנם יש הוראות והמקומות הגדולים לא מפוצצים באנשים כמו שהיה לפני, אבל כל המדינה עוברת משבר מאוד מאוד גדול. אני מקווה שזה יסתיים כמה שיותר מהר ושנחזור במהרה לשגרה, כי המצב הזה לא נורמלי. אני מאחל בריאות לכולם".


נמצא בסוג של מלכוד. ערן זהבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי