בלבול: "הייתי עצבני", מימר: "הפסדנו לשופט, לא למכבי חיפה"

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה הודה שקבוצתו נראתה לא טוב ב-0:1 על חדרה: "שבוע קשה, אנחנו יכולים לשחק יותר טוב". מנגד, מאמן הפועל חדרה זעם על עודה: "זה כנראה היה גדול עליו, הוא לא כיבד אותנו". וגם: חזיזה מכיוון גבוה

(גודל טקסט)

כמעט שעה זכתה מכבי חיפה ליתרון מספרי מול הפועל חדרה, במשחק בית לעיני כ-17 אלף צופים בסמי עופר, אבל רק לקראת הסיום הצליחו הירוקים להבטיח את הניצחון ולצמק את הפער ממכבי תל אביב שבפסגה לשלוש נקודות.

ניקיטה רוקאביצה שחרר המון אוויר כשבדקה ה-72 נהנה מבישול של ירדן שועה וקבע את תוצאת המשחק, שערו ה-16 העונה של החלוץ, אבל עוד קודם לכן הוא הוחלף על ידי מרקו בלבול, שספג שריקות בוז מהקהל. בסיום אמר המאמן המנצח כשחיוך על פניו: "זה ניצחון חשוב מאוד. היה לנו יום קשה, משחק לא טוב. חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות פה בבית, אחרי שבוע לא קל בטדי. הדבר החיובי זה שניצחנו ושלא ספגנו, חוץ מזה לא שיחקנו כדורגל טוב".

"הגענו למצב או שניים בחצי השני והבקענו מזה שער", המשיך בלבול, "כמובן שהייתי מכך עצבני והיו לי המון אמוציות במשחק כי חשבתי שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב. זה חלק מהמשחק".

על ירדן שועה שבישל והחלפת רוקאביצה: "התפקיד של המחליפים מהספסל הוא לעשות את השינוי ולעזור לקבוצה, וגם עוואד וגם ירדן עזרו. דווקא בחצי השני הגענו ליותר מצבים, אבל זו הייתה פעולה יוצאת מן הכלל. אין מאושר ממני כשאנחנו מנצחים, אבל יש לנו מה ללמוד והרבה מהמשחק הזה. לגבי החילוף, היו שיקולים פיזיים וטקטיים – אני תמיד מחפש לעשות את הדבר הנכון ורצינו לשלוט במרכז. השחקנים שלי יודעים לפרגן אחד לשני, יש להם אופי טוב וזו פשוט קבלת ההחלטות שלא הייתה טובה ואנחנו נשפר את זה".


שועה, רוקאביצה והירוקים חוגגים (מאור אלקסלסי)


דולב חזיזה
הוסיף: "פגשנו קבוצה טובה שנלחמת על הפלייאוף העליון, אבל כנראה שרצינו יותר מדי ודברים התפקששו והיה מאמץ יתר, גם לי הייתה החמצה שביאסה אותי. אני עוד חוזר מפציעה והיום כבר הרגשתי יותר טוב, זה ניצחון חשוב".

על ירדן שועה: "אני שמח בשביל ירדן שנכנס והשפיע על המשחק, וזה לא משנה אם הוא פותח בהרכב או עולה מהספסל. אני מקווה שירדן ימשיך ככה עד סוף העונה".


מאבק האליפות
: "במכבי חיפה אמרו לי שצריך לנצח כל משחק ולהתחרות על כל התארים, וזה משהו שאנחנו רוצים לעשות. נכון שההפסד בטדי צרם לכולם ואכזב אותנו, אבל תיכף מתחיל הפלייאוף ואנחנו רוצים להגיע במוטיבציית שיא".


חזיזה. "מכבי חיפה צריכה להתחרות על כל התארים" (מאור אלקסלסי)

מנגד, המאמן שרון מימר תקף בחריפות את השופט נאאל עודה: "אני לא חושב שהפסדנו למכבי חיפה, אלא לשופט. לצערי הוא עשה פעולות שמהדקה הראשונה ראיתי אותן והערתי עליהן, זה היה נראה שהוא בעד קבוצה אחרת. צריך להבין שחדרה לא קבוצה קטנה ומגיע לנו שיתייחסו אלינו בהתאם. שיחקנו כמו גברים גם בעשרה שחקנים, האמנו בעצמו ואני נותן את כל הכבוד לשחקנים שלי. חבל שהשופט הכריע את המשחק".

עוד אמר מימר: "ראיתם קבוצה שלא באה להסתגר, עד ההרחקה אפילו היינו יותר טובים ממכבי חיפה. לצערי הוא הרס לנו את המומנטום. הוא לא כיבד את הקבוצה שלנו מהדקה הראשונה. ראיתם את שפת הגוף שלו? הוא איים עליהם ולשחקני מכבי חיפה הוא דיבר בנועם. זה בטוח לא היה בכוונה, אבל זה כנראה גדול עליו".

עודה מרחיק את לבאבידי מחדרה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי