אכזבה בנתניה: "נעשה הכל כדי להגיע לפלייאוף העליון, היו דברים מעולם"

חן עזרא
חן עזרא | אודי ציטיאט

בקבוצה מעיר היהלומים מבינים, הסיכויים לסיים בשישייה קלושים: "ספורטאים צריכים לשחק עד הסוף". רועי קהת ריגש את הקבוצה: "לא כל שחקן היה עולה לשחק במצבו". סגל: "עתיד הקבוצה בידי האוהדים"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו 0:0 עם הפועל חיפה, שהקטינה את סיכויי הקבוצה להגיע לפלייאוף העליון. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' שלטה כמעט לאורך כל המשחק, אך לא הצליחה לכבוש את השער היקר. כעת, שני מחזורים לסיום העונה, נראה שהילומים יתקשו מאוד לטפס בטבלה ולהגיע לפלייאוף העליון, עונה שלישית ברציפות.

"שלטנו במשחק, אבל לא עשינו פעולות טובות באיזור הרחבה". אמרו שחקנים בקבוצה לאחר המשחק. "נותרו שני מחזורים לסוף, רוב הסיכויים שלא נגיע לפלייאוף העליון ואנחנו מודעים לזה. לא הצלחנו לנצח את המשחק הכי חשוב שלנו וזה אומר הכל".

המאמן שי ברדה, אמר לאחר המשחק: "ספורטאים צריכים לשחק עד הסוף. המועדון הזה נותן לנו הכל כדי לעשות את זה, זו הייתה תעודת כבוד לראות יציע שלם שמעודד אותנו. יש לנו מועדון חזק, ונשארו עוד שש נקודות בקופה. אני מבטיח לכולם שנעשה הכל. נכון שנחנו משחקים נגד מכבי ת"א במחזור האחרון, אבל היו דברים מעולם".


דראפיץ' וברדה. הסיכויים לפלייאוף העליון קלושים (דני מרון)

אך למרות המשחק והמצב בטבלה, מי שהפך לסיפור המרכזי, בנסיבות עצובות הוא הקשר רועי קהת, שאחותו נועה נפטרה יום לפני המשחק. הקשר לא סיפר על כך לאנשי המועדון, ששיבחו אותו על הרצון לשחק. קהת, סיפר בסיום כי אחותו נפטרה מניתוח שהסתבך, ובמועדון סיפרו: "זה מדהים שהוא שמר את זה לעצמו ולא סיפר על כך לאף אחד. לא כל שחקן היה עולה לשחק במצבו. זה מראה על הגדולה שלו".

המגן הימני, כארם ג'אבר אמר לאחר המשחק: "נשארו שש נקודות בקופה ונשחק עד הדקה האחרונה. אני מבטיח שנעשה הכל כדי להגיע לפלייאוף העליון. לפי דעתי, נבוא בכל משחק לתת כל מה שיש לנו ולא נסתכל על משחקים אחרים".

על היכולת האישית שלו אמר: "שיחקתי בקבוצת הנוער, אני שמח שנתנו לי הזדמנות בבוגרים. אמשיך לעבוד קשה כדי להישאר ברוטציה, אני מבסוט פה. עליתי מהנוער ועבדתי קשה כדי להגיע למצב הזה שבו אני משחק בכל משחק. צריך לנצח את ק"ש ואלוהים גדול".

בעניין אחר, בעלי הקבוצה אייל סגל, שהודיע על רצונו לעזוב בסיום העונה, התייחס לעניין בסוף השבוע האחרון, כשפירסם פוסט בקבוצת הפייסבוק של האוהדים: "נשארת בידי רק אפשרות אחת. לעבור מהכוח אל הפועל ולהסביר בצורה מעשית, שכוונתי ברורה" כתב סגל. "עתיד מכבי נתניה בידי אוהדיה, ככל שכולנו נהיה מאוחדים ומגובשים, סביב הקבוצה והמועדון, כך נראה לכל הסובבים אותנו מבפנים ומבחוץ שחפצי חיים אנחנו".

מנכ"ל המועדון, ניב גולדשטיין צפוי להתייחס השבוע לעתיד המועדון, כשהוא צפוי לדבר על העניין ולספק אור לגבי סוגיית אייל סגל, ולגורלו של המועדון.


אייל סגל. סימני שאלה סביב עתידו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי