חדרה פנתה לאיגוד בבקשה לפסול את עודה: "חרג מגבולות הספורט"

דיא לבאבידי, נאאל עודה
דיא לבאבידי, נאאל עודה | מאור אלקסלסי

בעקבות החלטות השופט ב-1:0 למכבי חיפה, במועדון שיגרו מכתב לאיגוד ובו טענו: "הוא שאל איך מימר מדבר עליו ככה ואיך הוא לא מתבייש בתור מאמן שלא סיים עונה באף קבוצה בליגת העל". וגם: פרשת לוסיו והחלפת פרץ

(גודל טקסט)

זעם בהפועל חדרה כלפי צוות השיפוט בהפסד 1:0 למכבי חיפה. מעבר לכרטיס האדום המוקדם שספג דיא לבאדיבי, בקבוצה של שרון מימר תקפו את כל קבלת ההחלטות של השופט הראשי, נאאל עודה לאורך כל המשחק: "יש גבול לחוסר כבוד שקבוצה יכולה לקבל במשחק אחד והגיע הזמן שייתנו על כך את הדעת. כר מהדקה הראשונה היה נראה שיש כאן משהו לא נעים וניסינו להתעלם אבל האדום והחלטות האחרות גרמו לכעס אדיר ותחושות קשות". אמרו בצוות המקצועי לאחר המשחק.

בחדרה לא הסתפקו בכך וגם החליטו לפנות לאיגוד השופטים בבקשה לפסול את עודה משיפוט במשחקי הקבוצה. במכתב רשמי למנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, טענו בחדרה: "אנו מכבדים את האיגוד ואת השופטים ומעולם לא דרשנו לפסול שופט, גם כאשר נעשו טעויות קשות נשמנו עמוק והמשכנו הלאה, אבל מה שקרה אתמול בסמי עופר חרג מגבולות הספורט.

"כבר מהדקה הראשונה הרגישו השחקנים שלנו ואנשי הספסל שהשופט נאאל עודה מתייחס אלינו בחוסר כבוד משווע. זה בא לידי ביטוי בשיחות שלו עם השחקנים, בפזיזות ובקלות של הוצאת כרטיסים לשחקנינו אל מול התעלמות מוחלטת ממקרים דומים לקבוצה היריבה", כתבו בחדרה ולא עצרו כאן, "על מה שקרה לאחר המשחק אנו לא יכולים להבליג. מר עודה עמד במסדרון חדרי ההלבשה וביקש מהדובר לבדוק האם המאמן שרון מימר נמצא כי הוא מעוניין לשוחח איתו. הדובר לא מצא את המאמן ואז עודה פנה ואמר: 'איך הוא (מימר) יוצא עליי ככה בתקשורת? איך הוא לא מתבייש? מאמן 20 שנה בליגת העל שלא סיים באף קבוצה…לא נורא…הוא עוד יקבל".

מבחינה מקצועית, בקבוצה יצאו מעודדים ואף החמיאו למאמן, שרון מימר על ההכנה הטקטית. הקבוצה הצנועה מהשרון הגיעה למספר מצבים והביכה את ההגנה של חיפה לא פעם, למרות הכרטיס האדום המהיר. המאמן בחר לא לעלות עם החלוץ לוסיו מרניאו, שנקנס במהלך השבוע ע"י הנהלת המועדון.

לאחר משחק, הסביר המאמן כי ההחלטה הייתה מקצועית בלבד והפרשה הסתיימה לאחר הקנס שספג מההנהלה. בחדרה הציעו ללוסיו חוזה לעונה הבאה כבר במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר, והחלוץ בחר לסרב להצעה ונראה כי החדרתים לא יציעו בשלב זה הצעה נוספת. לקברניטי המועדון ברור כי החלוץ יעזוב בסוף העונה את הקבוצה. 

הקשר אליאל פרץ, שכבש שער בכל שלושת הניצחונות של הקבוצה עד למשחק מול חיפה, עבר מבחן כשירות לפני שריקת הפתיחה בסמי עופר אמש, ופתח בהרכב, אך הוחלף ולא אהב את ההחלטה: "אלאל הרגיש שהוא במשחק ורצה להישאר עוד, אבל לא רצינו לסכן אותו". הסבירו בקבוצה.


לוסיו. יעזוב בסיום העונה (אודי צטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי