אביטן יקיים שיחה עם אלון בנוגע לעתידו: "לא חלמנו על תוצאה כזאת"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

גורמים בהפועל רעננה ביקשו מהבעלים לסיים את תפקידו של המאמן וההחלטה תתקבל בימים הקרובים. מתיאוס בטענות שההתנהלות מולו לא הוגנת ורק פוגעת בו. מאמן בלפר אמר: "עשיתי את שלי, מקווה שהקבוצה תישאר"

(גודל טקסט)

ללא ספק המשחק המפתיע של המחזור, שתי האחרונות בטבלה סקציה נס ציונה והפועל רעננה נפגשו הערב (ראשון) בקרב תחתית לוהט שהיה קריטי עבור שתי הקבוצות.  ארז בלפר במשחקו האחרון בסקציה נס ציונה הוביל את העולה החדשה את הניצחון הגדול ביותר שלה עם 0:3 מוחץ אשר העלה אותה מהמקום האחרון על חשבונה של רעננה. 

מנגד, מספר גורמים בהפועל רעננה ביקשו מהבעלים אשר אלון לסיים את תפקידו של ניסו אביטן. הלילה ומחר יקיים אשר אלון שיחה עם המאמן ולגבי המשך דרכו לקראת המשחק נגד בני יהודה. ביציאה מהאצטדיון פנה הבלם דויד מתיאוס לבעלים אשר אלון ובעטנה שההתנהלות מולו לא הוגנת וגורמת לו נזק. הבעלים לא השיב לספרדי.

ניסו אביטן אמר בסיום: "לא חלמנו שנפסידבתוצאה הזאת. פתחנו טוב ושוב אחרי שער אחד שספגנו אנחנו מתרסקים. זה יום קשה עבורנו, אבל נראה את שאר התוצאות ונדע כמה הנזק היה גדול".

אם לא תיקחו נקודות נגד נס ציונה איפה תיקחו: "לקחת נקודות אפשר בכל משחק אבל גם ראינו שאפשר לאבד בכל משחק, הבעיה שלנו היא בעיקר בצד המנטלי, כי כשמנתחים את המשחק עד הפנדל ניתן לראות שהם בכלל לא עברו את החצי".


הפסד כואב להפועל רעננה. יוג'ין אנסה (אריאל שלום)

ירדת למקום האחרון: "עם עובדות אי אפשר להתווכח, אבל צריך לעבור את זה. כרגע זה נראה אבוד והיום נראינו רע ברוב דקות המשחק, אבל נראה מה יהיה. האם תישאר בהפועל רעננה? אני לא חושב שזה נכון לדבר על זה אחרי משחק כזה וכרגע אני רוצה להיות עם השחקנים שלי".

ארז בלפר אמר בסיום: "אני לא חושב שאני גיבור, עשיתי את מה שנתבקשתי לעשות. היו לנו משחקים כאלה בעבר שלא היה לנו מזל. הפעם שמרנו על שער נקי ועקצנו מתי שצריך".

התוצאה ללא ספק הפתיעה גם אתכם: "לא ציפינו לתוצאה כזאת, במיוחד איך שהמשחק התפתח בהתחלה, רעננה בדקות הראשונות היו עדיפים קצת. אבל חדר ההלבשה שלנו היה מגובש בימים האחרונים ורעננה הגיעה בלחץ הרבה יותר מאיתנו והצלחנו לנצח".


"אני לא חושב שאני גיבור, עשיתי את מה שנתבקשתי לעשות". ארז בלפר מצטנע (דני מרון)

למה אתה לא נשאר: "חיכיתי הרבה זמן לדבר הזה ועד השנייה האחרונה ניסו לשכנע אותי, אבל באתי עם עמיר תוג'רמן ובזכותו אני בכלל פה. זה הייתה החלטה קשה מצד אחד ואבל גם החלטה קלה מצד שני. עשיתי את שלי ואני מקווה שיישארו בליגה".

רז שטיין הוסיף: "לא רק אני רשום על הניצחון, כל הקבוצה דיברה איזה משחק חשוב היה היום וכולם היו בטירוף, וזה ללא ספק אחד הניצחונות החשובים שלנו העונה. אני יכול לומר שכל המאמנים שהיו פה עשו עבודה מצוינת ועדיין לא אמרנו את המילה האחרונה. אנחנו מקצוענים וזה הקריירה שלנו ועדיין יש לנו דרך ארוכה. נס ציונה לא תרד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי