אכזבה בק"ש: "אסור להתפרק כך", אבוחצירה עשוי להיעדר לתקופה ארוכה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, ראדו גינסארי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, ראדו גינסארי | אריאל שלום

תחושות קשות בקרב בקבוצה הצפונית לאחר ההפסד 3:0 נגד מכבי תל אביב: "קבוצה שרוצה להישאר בליגת העל לא יכולה להישבר כך", חשש לקרע ברצועה הצולבת אצל החלוץ בן ה-23

(גודל טקסט)

תחושות קשות מאוד בקריית שמונה. הקבוצה הצפונית הציגה אתמול (ראשון) משחק טוב מאוד אצל האלופה מכבי תל אביב במשך כ-75 דקות, אך ברבע השעה האחרונה התפרקה לגמרי, ספגה שלושה שערים וחזרה הביתה עם הפסד 3:0 צורם מאוד. אם לא די בכך, ארבעה שחקנים נפצעו לקובי רפואה במשחק, ונראה שזו תהיה מכה גדולה עבורו במאבקי ההישרדות.

בסביבת המועדון אמרו לאחר המשחק: "לקבוצה שרוצה להישאר בליגה פשוט אסור להישבר ככה. אנחנו מקבלים שערים יותר מדי קלים מדי". בקבוצה כבר סימנו את שני המחזורים האחרונים של העונה הסדירה – נגד מכבי נתניה, והחשוב יותר, נגד סקציה ציונה – כשני המשחקים הקריטיים ביותר בשנה הנוכחית: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו וקודם כל לחזור ולנצח. אם זה לא יקרה אז לא יהיה רלוונטי מה שעושות הקבוצות האחרות"

בכל הקשור לכשירות הסגל, רפואה נאלץ להחליף אתמול שלושה שחקנים בשל פציעות – מוחמד שכר ספג מכה בגבו, אחמד עאבד מתח את שריר התאומים, אך המקרה הגרוע יותר היא הפציעה של יואל אבוחצירה, כאשר קיים חשש כי החלוץ קרע את הרצועה הצולבת. כזכור, אבוחצירה הוא החלוץ הטבעי היחיד בסגל של ק"ש, ופציעה מסוג זה עשויה להיות קטלנית עבור המועדון של איזי שרצקי.


אבוחצירה נגד מכבי ת"א. חשש לקרע ברצועה הצולבת של החלוץ בן ה-23 (אריאל שלום)

בנוסף, גם הקפטן של הקבוצה עידן נחמיאס התלונן בסיום המשחק על כאבים עזים בצלעות. איסמעיל ריאן כלל לא היה בסגל להתמודדות במשל מתיחה והוא עתיד לעבור היום צילום על מנת להבין את חומרת פציעתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי