רוני לוי: "מאבדים ביטחון בטדי". חוגג: "שיפוט חלש, הפועל לא שיחקה"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר אחרי ההפסד להפועל ת"א: "נכנסנו לא טוב למשחק, ממה שאני ראיתי אני בספק אם היה פנדל". הבעלים טען: "לא מצאנו פתרון לבונקר". ממן: "מקווה שבפלייאוף העליון נשחק נגד קבוצות שמשחקות כדורגל"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים כבר חשבה שהיא עלתה על הגל אחרי ה-0:2 המרשים על מכבי חיפה, אך הערב (שני) היא נוצחה 1:0 על ידי הפועל תל אביב לעיני 22,000 צופים בטדי ורשמה הפסד שלישי בארבעה מחזורים. פנדל מדויק של עומרי אלטמן (8) קבע שהפער של הקבוצה מהבירה יעמוד על שתי נקודות בלבד מהפועל באר שבע הרביעית, כשנותרו עוד שני משחקים לתום העונה הסדירה.

בשעת לילה מאוחרת לאחר המשחק, הבעלים משה חגג כתב בעמוד הפייסבוק: "קצת נתונים מהמשחק היום: החזקת כדור 74% – 26% לנו,בעיטות לשער 17- 5 לנו, מסירות מדויקות 601 – 177 לנו, תוצאה 1:0 לא לנו. בפיפ"א השלט היה נשבר. בשורה התחתונה מאוד מאכזב שלא מצאנו פתרון לפרוץ את הבונקר במשך 83 דקות ואנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. לא לשופט שהיה חלש, לא להפועל שלא באו לשחק כדורגל, רק לעצמנו".

עם זאת, חוגג גם ניסה להעביר מסר חיובי: "ובכל זאת אני אופטימי, יש קבוצה עם פוטנציאל טוב ואני מאמין בשחקנים האלו. נקודת האור היחידה היום היא הקהל, וואו. כואב הלב שלא החזרנו על הדשא. מחכה למשחק הבא נגד הפועל ת"א".

עוד בטדי זמן קצר לאחר המשחק, המאמן רוני לוי הסביר את ההפסד: "מה קרה לנו? נכנסנו לא טוב למשחק. ממה שאני ראיתי היה פנדל בספק ואחר כך רדפנו כל המשחק. לא מצאנו פתרונות. אמנם שלטנו, אבל לא הגענו למספק מצבים וזה הפסד כואב מאוד עבורנו. דרשתי מהם לשחק מהר יותר במחצית השנייה, לבוא מהצדדים ולדייק במסירה האחרונה. הגענו הרבה פעמים לאזור המסוכן והיה חסר לנו דיוק. הכנסנו שחקני התקפה, אך לצערי גם זה לא הספיק. אמרתי לשחקנים שיהיו רגועים ושקטים יותר, הייתה חסרה לנו סבלנות. לפעמים בטדי, עם הקהל הנפלא שהיה פה היום, חלק מהשחקנים שהם חסרי ניסיון, אין להם ביטחון ורוגע – אבל אני בטוח שבעתיד נעשה זאת טוב יותר".


לוי אמש בטדי (דני מרון)

על עלי מוחמד, שהציג יכולת פחות טובה מבדרך כלל: "הוא אמר שהוא מרגיש בסדר ולא התלונן על פציעה".

מה לא עבד: "כשהיריבה מצופפת ואין שטחים, זה מאוד קשה וצריך לעשות פעולה או הברקה. לצערי לא היינו חדים מספיק. לא היה מישהו שבלט לטובה או לרעה, זה היה משהו קבוצתי שהיינו פחות טובים היום. הרבה קבוצות יבואו לצופף וצריך לדעת להתמודד עם זה, מנגד צריך לדעת לא לקבל גול מהיר ואז לרדוף אחרי היריבה כל המשחק".

ההבדלים לעומת הניצחון על מכבי חיפה: "זה לא תירוץ אלא עובדה. חנן ואלירן הם שחקנים חדשים ולפעמים זה לוקח קצת זמן. אני מקווה שבמשחקים הקרובים נעבוד על תיאום והקשר יהיה טוב יותר ונבצע את הפעולות ההתקפיות בצורה טובה יותר".

על האווירה בטדי: "מגיע לקהל הרבה מחמאות. חבל שאיכזבנו את האוהדים, אבל אני מקווה ומאמין שבעתיד נשמח אותם". האם לא היה נכון להזיז את קונטה לאגף ימין: "זה היה שיקול וחשבנו גם על זה, אבל לשי קונסטנטין יש קרוס מצוין וציפינו שהוא ירים יותר כדורים פנימה".


"מקווה שבפלייאוף העליון נשחק נגד קבוצות שמשחקות כדורגל" (דני מרון)

חנן ממן הוסיף: "הקהל הצביע ברגליים והייתה אווירה פשוט מדהימה, זה היה כבוד להיות חלק מהמשחק הזה. לא הגיע לנו להפסיד והיה צריך להיות לפחות תיקו. אני מעדיף לא לדבר על השיפוט ומסתכלים קדימה. תמיד קשה לשחק נגד קבוצה שמשחקת נסוג, נקווה שבפלייאוף העליון נשחק נגד קבוצות שמשחקות כדורגל. אני ואלירן מתחברים לאט לאט ויש פה קבוצה טובה".

על הציפיות: "אני לא מרגיש לחץ, אני אוהב שיש ממני ציפיות ומקווה שבמשחק הבא אהיה יותר נינוח ואכבוש או אבשל. הציפיות הן כרטיס לאירופה ואנחנו נשיג אותו. ניתן לראות שלמרות ההפסד הקהל המשיך לעודד וזה מוכיח שכן שיחקנו טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי