אימון בכורה לזדה בנס ציונה: "אני רוצה שנהנה"

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

המאמן הטרי של הכתומים פגש לראשונה את חניכיו החדשים, לא דיבר יותר מדי והבהיר שהוא מאמין שאפשר להישאר בליגה. השחקנים התרשמו לטובה: "בשנייה מזהים שליאור הוא קודם כל בן אדם"

(גודל טקסט)

פרק חדש מתחיל בסקציה נס ציונה, והוא נפתח בצורה חיובית במיוחד אחרי ה-0:3 הגדול על הפועל רעננה ביום ראשון. המאמן החדש ליאור זדה, שהחליף את עמיר תורג'מן שפוטר לפני כשבועיים, העביר היום (שלישי) אימון בכורה לחניכיו החדשים וערך עמם היכרות ראשונית.

זדה לא הרחיב במילים ואמר שהוא יכיר תוך כדי יותר ויותר את הנפשות הפועלות, אך הבהיר שהוא מאמין שאפשר להישאר בליגה ושהוא חושב שיש במועדון קבוצה טובה עם אנשים טובים. "נעשה ביחד את המקסימום להישאר בליגה. זו ההזדמנות של כולם להצליח בליגת העל, גם שלכם השחקנים וגם שלי. אני רוצה שנהנה", אמר המאמן לשחקנים.

מי ששיחק בניצחון על רעננה ערך אימון שחרור בלבד, בעוד השאר ערכו אימון מלא. אגב, זדה הותיר רושם מאוד חיובי על חניכיו: "בשנייה מזהים שליאור הוא קודם כל בן אדם. הוא נראה בחור נדיר שמאוד מתאים למועדון ולנו", אמרו שחקנים בנס ציונה.

מספר שחקנים שלא זכו ליותר מדי דקות משחק עד כה, דוגמת בן סיטלקול וגיא בדש, מקווים כעת לקבל הזדמנות מחודשת תחת המאמן החדש ולנסות להוכיח את עצמם. לקראת המשחק מול הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר ביום שבת, שי אליאס נמצא בתמונת ההרכב. עם זאת, לא צפויים יותר מדי שינויים ביחס ל-11 שפתחו בניצחון מול רעננה.


בתמונת ההרכב להפועל חיפה. שי אליאס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי