בוזגלו בפוסט: "כדורגל זה רכבת הרים, המשחק גדול יותר מכולנו"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הפועל ת"א השיגה ניצחון גדול בטדי אך מי שלא שותף לחגיגה היה הקשר שלא הצליח לכבוש את מקומו ברוטצייה. באינסטגרם החמיא לחבריו וכתב: "כדורגל זה קודם כל משחק קבוצתי, צריך לדעת לתת חיבוק גם למחליף השלישי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עשתה צעד גדול לקראת הפלייאוף העליון כשניצחה ביום שני 0:1 את בית"ר ירושלים בטדי. מי שלא היה חלק מהחגיגה הוא הקשר מאור בוזגלו שלא שותף ולו לדקה אחת. מאז שחזר ממחלת הנשיקה הארוכה  אמנם כבש הקשר את שער הניצחון נגד הפועל כפר סבא אך לא הצליח להשתלט על מקומו ברוטציה כשהוא רואה את מוטי ברשצקי מועדף על פניו.

בוזגלו, שהגיע להפועל בקיץ ככוכב גדול וכזה שאמור להצעיד את הקבוצה קדימה, התייחס לכך ברשתות החברתיות והיה מפויס. בוזגלו פתח: "למה אתה לא משחק? למה אתם מתחמם כבר מהמחצית הראשונה ולמה ולמה ולמה… קלישאתי ככל שיהיה, כדורגל הוא משחק קבוצתי, נקודה. גם אם לפני שבועיים הבקעתי שער ניצחון, יש מטרות ויש דרך. יש משחקים שלוקחים בשיניים ויש נקודות שחייבות להיות בקופה גם אם זה אומר שצריך לתת חיבוק למחליף השלישי ולאחל לו בהצלחה".

עוד הוסיף: "בקבוצת כדורגל כל שחקן חשוב והוא פרמטר של הצלחה או כשלון וזה לא משנה אם הוא כוכב או רק עלה מהנוער. רכבת הרים מקצועית ורגשית זו הצורה הטובה ביותר לתאר קריירה של כדורגלן ותמיד צריך לזכור שהמשחק יותר גדול מכולנו .

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

למה אתה לא משחק? למה אתם מתחמם כבר מהמחצית הראשונה ולמה ולמה ולמה… קלישאתי ככל שיהיה, כדורגל הוא משחק קבוצתי, נקודה. גם אם לפני שבועיים הבקעתי שער ניצחון, יש מטרות ויש דרך. יש משחקים שלוקחים בשיניים ויש נקודות שחייבות להיות בקופה גם אם זה אומר שצריך לתת חיבוק למחליף השלישי ולאחל לו בהצלחה. בקבוצת כדורגל כל שחקן חשוב והוא פרמטר של הצלחה או כשלון וזה לא משנה אם הוא כוכב או רק עלה מהנוער. רכבת הרים מקצועית ורגשית זו הצורה הטובה ביותר לתאר קריירה של כדורגלן ותמיד צריך לזכור שהמשחק יותר גדול מכולנו .

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

בוזגלו שהיה ידוע כאחד המבשלים הטובים בארץ לא הצליח לספק השנה אסיסט בליגה. יש לו שני שערים ב-14 הופעות ליגה. במחציתן עלה מהספסל. בתוך כך, האדומים יעבירו היום (רביעי) הילוך בהכנות לקראת הדרבי הגדול ביום שני. קשה לראות את בוזגלו משתחל להרכב, אבל הכל בידיו של המאמן ניר קלינגר. בהפועל בטוחים שייקבלו תמיכה גבית אדירה מהקהל האדום שירכוש את כל הכרטיסים לדאבל עד יום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי