סלובודאן דראפיץ': "רועי קהת הוא הגיבור שלנו"

רועי קהת
רועי קהת | אריאל שלום

מאמן נתניה דיבר במסע"ת על הקשר שאיבד את אחותו: "אין לי ספק שאם הייתי אומר לו לבוא לשחק הוא היה משחק. הוא דוגמה לשחקנים הצעירים". הויבך עדיין חולה ולא מתאמן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שני מחזורים לסיום העונה, מכבי נתניה תצטרך לנצח בשני המשחקים האחרונים בליגה הסדירה, כדי להותיר לעצמה סיכוי להשתלב בפלייאוף העליון. הבוקר (חמישי), נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת (14:45, שידור ישיר בספורט4) בצפון מול קריית שמונה, בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ'.

"זה משחק מאוד חשוב, אנחנו רוצים להביא את ההכרעה אלינו לנתניה מול מכבי תל אביב, זו המטרה ונעשה הכל בשביל זה", אמר המאמן לקראת ההתמודדות. "אנחנו ספורטאים ורוצים להביא תוצאה טובה בקריית שמונה ולהיות מוכנים להכל".

על החיבור בקבוצה: "מתחילת העונה אמרתי שלא התחברנו, הבאנו כמה שחקנים שלא היינו אמורים להביא. הם שחקנים פנטסטיים, זה לא הסתדר מבחינה חברתית ובכלל. גמגמנו. כל הכבוד למועדון שהצלחנו לשחרר כמה שחקנים ולהביא אחרים. אנחנו משחקים כמו שאנחנו רוצים, רק חסר לנו קצת שערים. סטטיסטית אנחנו כן בועטים 15-16 פעמים, שולטים, לוחצים, רק המטרות קצת אחרת. התחברנו קצת מאוחר, אבל המטרה היא לשחק אטרקטיבי וגם בעונה הבאה".


"התחברנו קצת מאוחר". סלובודאן דראפיץ' (אריאל שלום)

על היריבה ומצב הסגל (אולסק לא התאמן והויבך עדיין חולה): "אנחנו פחות מתייחסים ליריבה אלא יותר לעצמנו. הויבך חולה ולא מתאמן ואביב חזר מפציעה. כל השחקנים לרשותכם".

על האמונה והסיכויים לפלייאוף: "אתם צריכים לראות אותם בבקרים. כולם באים עם שמחה וחיוך ורוצים להיות במועדון הזה. מאוד כיף לנו להיות ביחד. אנחנו מסתכלים על כל משחק כחוויה. אתמול היה לנו משחק אימון מול הנוער וניסינו לעשות שיטה אחרת וניהננו מזה. אנחנו נוסעים לקריית שמונה ורוצים לראות דברים. אנחנו כל הזמן מנסים לראות דברים אחרים. כיף להיות פה. לראות את החיוך של השחקנים זה נותן לי כוח. אנחנו רוצים לשדר את זה כלפי חוץ".

על רועי קהת: "מבחינתי זה הגיבור שלנו. שבן אדם מאבד אחות ולא מספר כי למועדון יש משחק חשוב זו דוגמה לשחקנים הצעירים. לראות וללמוד כמה המועדון חזק כי הוא בא ושיחק למענו. זה דבר שלא ראיתי ואני גאה שהוא איתי ולא נגדי. שאלתי אותו בהלוויה בצחוק אם הוא משחק בשבת. הוא אמר לי שהוא לא מתאמן אבל אם ארצה הוא ישחק. אמרתי לו תבוא בשישי ונראה. היה חצי צחוק כמה שיכולנו לצחוק בימים עצובים אלו. אין לי ספק שאם הייתי אומר לו לבוא לשחק הוא היה משחק. זה עצוב אבל מעצב נולדים גיבורים והוא הגיבור שלנו".


"לראות וללמוד כמה המועדון חזק כי הוא בא ושיחק למענו". רועי קהת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי