סילבס: "הפערים מצטמצמים ברגעי ההכרעה. הסיפור עם בן בסט נופח"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה במסיבת עיתונאים לקראת סקציה נס ציונה: "מינוי זדה זו פיקנטריה שאנחנו לא לוקחים בחשבון, אבל זה פחות נוח". דור מלול צפוי להיות כשיר לשבת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול סקציה נס ציונה והבוקר (חמישי) ערך המאמן חיים סילבס את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול המדורגת הלפני אחרונה שתגיע עם מאמנה החדש, ליאור זדה.

בהפועל חיפה מודעים לכך שניצחון יהיה קריטי במאבק על מקום בפלייאוף העליון ולשמחתו של סילבס הוא צפוי להגיע למשחק בסגל כמעט מלא, לאחר שפרנסיסקו ג'וניור החלים מהפציעה בברכו ונמצא בתמונת ההרכב בהרכב. המגן דור מלול אומנם נעדר באחד האימונים השבוע, אבל ההערכה כי יהיה כשיר למשחק. עם זאת, תומר אלטמן ייעדר בגלל צהובים. 

"ככל שהליגה הסדירה מגיעה לסיומה, לכל תוצאה יש השפעה וכבר זמן רב שיש לנו משחקים שהם כמו גמר גביע בשבילנו", אמר סילבס בפתח מסיבת עיתונאים, "אנחנו חזק במאבק ויש לנו כעת את נס ציונה – משחק מאוד מאוד לא פשוט, גם כי בשלב הזה קשה לנצח בקלות ולא משנה מיקום היריבה כי הפערים מצטמצמים ברגעי ההכרעה. אנחנו צריכים להגיע עם רצון עז לעמוד במשימות שלנו, מבינים את חשיבות המשחק והמאבק הזה יימשך עד הסוף. זה משחק סופר חשוב, אנחנו רוצים לנצח בבית שלנו וזה לא משנה מי היריבה. ננסה להביא האלמנטים החיוביים שלנו כמו אגרסיביות, נחישות ודביקות למטרה".


מלול. "הפערים מצטמצמים ברגעי ההכרעה" (מאור אלקסלסי)

על מינוי זדה בסקציה: "זו פיקנטריה שאנחנו לא לוקחים בחשבון. זה פחות נוח כי אתה לא יודע כיצד יגיע המאמן החדש, אבל אנחנו משחקים בבית שלנו וצריכים לנצח".

השינויים במהלך ינואר: "הסיבוב השני התחיל כשהיינו במקום החמישי ואז הפסדנו להפועל כפר סבא, הייתה לנו הידרדרות ופצועים וזה פגע בנו, מבחינה חברתית ובתוצאות. היינו חייבים לאסוף את עצמנו כדי לבנות מחדש את הסגל ויואב נרתם והתייצבנו. המשחק המשמעותי היה מול רעננה, בו פיגרנו במחצית וחזרנו במחצית השנייה. רצינו שהגורל יהיה בידינו והיום זה המצב. הקהל של הפועל חיפה עשה את ההבדל ברוב השנים ואני מקווה שיידע לעזור לנו גם בשבת".


על בן בסט
: "ההחלטות לכל אורך הדרך היו מקצועיות. לא היה לעולם שום דבר אישי ומערכת היחסים שלנו טובה. הייתה ההרגשה שעדן לא קיבל את זה (את הספסול, מ.ו) וגם בקשורת זה נופח הרבה יותר. רציתי אותו בקיץ כדי להגיע למטרה ואנחנו רואים כמה הוא עוזר לנו בתקופה האחרונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי