רשות המסים דרשה מבית"ר 2.4 מיליון שקלים בגין חובות עבר

משה חוגג
משה חוגג | מאור אלקסלסי

על פי רישומי הבקרה, המועדון אמור להגיע להסדר עם רשויות המס ולפרוס החוב. תקציב שכר השחקנים עשוי להיות נמוך מ-25 מיליון ש"ח. השחקנים שתבעו את הקבוצה ונדחו, מערערים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, עשוי להעמיד בעונה הבאה תקציב שחקנים של פחות מ-25 מיליון שקלים, כך על פי מקורבים למועדון. חוגג כבר החליט כי תקציב המועדון בעונה הבאה יקוצץ, אך הדבר לא היה אמור להשליך על תקציב השחקנים, שהיה אמור לנוע בין 25 ל-30 מיליון שקל, כמו בעונה הנוכחית.

יחד עם זאת, בבית"ר ירושלים מרגישים שתקציב שכר השחקנים מוגזם ואפשר לקצץ אותו בעזרת התנהלות נבונה, כפי שהיה בעונה שעברה, אז הוא עמד על 23.7 מיליון שקל. אחד הדברים הראשונים אותם מנסים לעשות בבית"ר הוא הגדלת ההכנסה ממכירת מנויים. חוגג מכניס כ-13 מיליון שקל בעונה ממכירת מנויים ומצפה להגדלת הסכום ב-50 אחוז, כשייתכן שהמחירים יעלו באחוז מסוים בעונה הבאה. בנוסף, בשבועות האחרונים נפגשו נציגי המועדון עם נציגי רשות המסים בעניין חובות עבר.

על פי נתוני הבקרה התקציבית שהגיעו לספורט1, מתברר כי המועדון חייב כ-2.4 עבור חובות עבר למס הכנסה וייתכן, במסגרת הסדר, שיצטרך להחזיר אותם בפריסת תשלומים, שתהיה חלק מתקציב המועדון. יש לציין כי מדובר בחובות שהצטברו עוד לפני תקופת משה חוגג, אך המועדון יצטרך לשאת בהם.


החוב הצטבר עוד לפני תקופה משה חוגג (דני מרון)

על פי גורמים בבקרת התקציבים, הסכומים שפורסם בעניין התקציב הכולל, כ-80 מיליון שקל, רחוקים מהמציאות. בעונה שעברה עמד התקציב על 56 מיליון שקל. בבית"ר מבינים שלא יוכלו להעמיד תקציב כזה לאורך זמן ולכן חוגג קרא לאוהדים להירתם למיזם, במסגרתו יהיו מעורבים בניהול המועדון. ההערכה היא שאחד הנושאים שעומדים מאחורי המיזם הוא ניסיון של חוגג להכניס את האוהדים למועדון ובכך לצמצם משמעותית מקרים חריגים של גזענות ביציע. כך או כך, גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל העריכו אתמול כי הסיכויים שהמיזם ייצא לפועל בעונה הבאה נמוכים.

בעניין אחר: ששת הכדורגלנים שתבעו את בית"ר ירושלים בגין פיצויי פיטורין והועברו, לבקשת המועדון, למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל, אמורים להגיש בתחילת השבוע ערעור על ההחלטה בתקווה שהתיק יישאר בין כתלי בית המשפט.

במישור המקצועי, רוני לוי מתכנן לערוך שינוי אחדבלבד בהרכב הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל חדרה: תמיד עדי, שתורגל כבר שלשום בהרכב הקבוצה במקום הקפטן אופיר קריאף, יפתח בהרכב.

אריאל הרוש. אחד מששת השחקנים שתבעו את בית"ר ירושלים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי